additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World🦠Coronavirus

Spain to let travellers from non-EU countries in from June 7

إسبانيا تفتح أبوابها أمام جميع الدول إبتداءا من ٧ يونيو المقبل

Reuters

MADRID: Spain will let people from non-EU countries who have been vaccinated against COVID-19 enter the country from June 7, Prime Minister Pedro Sanchez said on Friday.

The new rule will apply to vaccinated travellers regardless of their country of origin, and most notably from the United States, Sanchez said in a speech at the FITUR international tourism trade fair in Madrid.

Speaking a day after the European Union reached a long-awaited deal for digital vaccine certificates, Sanchez said the return of tourism would be the key driver of Spain’s economic recovery.

In parallel, from May 24, Spain will allow tourists from non-EU countries deemed a low coronavirus infection risk to enter without a negative PCR test.

Britain, Spain’s largest market for foreign tourists, will be included on the list, as well as Australia, New Zealand and Israel among others.

“They’re welcome – more than welcome – without restrictions nor health controls,” he told reporters at the fair.

With hotel reservations already recuperating since a state of emergency expired earlier this month, Sanchez said the new travel regime would allow international tourist arrivals to reach up to 70% of pre-pandemic levels by the end of the year.

This summer he forecast arrivals could reach 30%-40% of 2019’s levels. The number of foreign tourists to Spain plummeted more than 80% in 2020 following the COVID-19 restrictions.

وكالات

مدريد: صرح رئيس وزراء إسبانيا بيدرو سانشيز بأنه سيسمح للسياح المطعمين باللقاحات المسجلة لدى وكالة الأدوية الأوروبية أو منظمة الصحة العالمية، بدخول أراضي بلاده اعتبارا من 7 يونيو المقبل.

وقال سانشيز في مؤتمر سنوي للسياحة في مدريد اليوم الجمعة: “اعتبارا من 7 يونيو، سيتمكن المسافرون من جميع البلدان التي تخضع حركة التنقل معها لقيود، من دخول إسبانيا إذا كانت لديهم شهادة بإتمام التطعيم باللقاحات المعترف بها من قبل وكالة الأدوية الأوروبية أو الصحة العالمية المنظمة”.

بالإضافة إلى ذلك، ذكر سانشيز أنه يسمح اعتبارا من 24 مايو بدخول إسبانيا دون الحاجة إلى الخضوع لفحوصات صحية للقادمين من بعض الدول غير الأعضاء في الاتحاد الأوروبي، وهي أستراليا ونيوزيلندا وسنغافورة وإسرائيل وكوريا الجنوبية وتايلاند ورواندا والصين وبريطانيا واليابان.

وخص سانشيز بالذكر بريطانيا، التي أرسلت عام 2019 18 مليون سائح إلى إسبانيا، أكثر من أي دولة أخرى، وقال إن إسبانيا ستكون “مسرورة وسعيدة للغاية” باستقبال السياح البريطانيين مرة أخرى.

مع ذلك، لم يذكر سانشيز أن إسبانيا مدرجة على قائمة السفر الصفراء لحكومة المملكة المتحدة، ما يعني أن الأشخاص الذين يسافرون إلى المملكة المتحدة من إسبانيا لا يزالون بحاجة إلى الحجر الصحي لمدة 10 أيام، والخضوع لعدة اختبارات كوفيد-19، وهي اعتبارات من المرجح أن تضعف الحماس لقضاء عطلة إسبانية. ومن المحتمل ألا يذهب البريطانيون الذين لا يستطيعون العمل من المنزل إلى إسبانيا حتى تتغير القواعد.

وقال سانشيز إنه “خبر غير عادي” أن الاتحاد الأوروبي يستعد لتقديم نظام شهادات سفر كوفيد-19 لمواطني التكتل بحلول الأول من يوليو، مما يسمح لهم بالسفر بحرية عبر الكتلة الاوروبية.

وكان قطاع السياحة يمثل 12% من الناتج المحلي الإجمالي الإسباني في عام 2019، لكن هذه النسبة انخفضت إلى ما يقل قليلا عن 6% في عام 2020.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format