additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Copa America

CONEMBOL Will Move Copa America from Colombia

كونميبول ينقل بطولة كوبا أميركا خارج كولومبيا

QNA

Luque: CONEMBOL announced today that Colombia will no longer be the host of the Copa America 2021, following the protests the country is saying.

CONEMBOL said that Copa America will hold the competition from June 13 to July 10. The confederation will announce the host in the upcoming few days. Both Colombia and Argentina were set to host the competition, with the final held in Colombia along with another 14 matches. Argentina was going to host 13 matches. Colombia requested the delay of the competition to November, something CONEMBOL rejected due to the international football agenda. The competition was supposed to take place last year.

قنا

(لوكي) باراغواي: قرر اتحاد أمريكا الجنوبية لكرة القدم /كونميبول/ نقل بطولة كوبا أمريكا 2021 خارج كولومبيا بسبب الاحتجاجات التي تشهدها البلاد، مؤكدا إجراء البطولة في موعدها المحدد من 13 يونيو لغاية 10 يوليو المقبلين.

وقال الاتحاد، في بيان له، ” يؤكد /كونيمبول/ إقامة كوبا أمريكا 2021، وسيعلن في الأيام المقبلة عن مكان إقامة المباريات التي كانت ستستضيفها كولومبيا”.

وكان من المقرر أن تقام البطولة بشكل مشترك بين كولومبيا والأرجنتين، حيث تستضيف كولومبيا 15 مباراة، منها النهائي في /بارانكيا/ في العاشر من يوليو، بينما تقام 13 مباراة في الأرجنتين.

ويأتي قرار الاتحاد القاري بعد رفضه طلب كولومبيا بتأجيل منافسات البطولة من يونيو إلى نوفمبر، حيث أكد استحالة التأجيل إلى هذا الموعد “نظرا لجدول المنافسات الدولية والجوانب اللوجيستية للبطولة”، علما بأن البطولة كانت قد تأجلت بالفعل من العام الماضي إلى العام الحالي بسبب جائحة /كورونا/، على أمل أن يسمح التأجيل بحضور عدد أكبر من المشجعين بشكل آمن.

ومنذ 28 أبريل الماضي، تشهد كولومبيا تظاهرات ضد الحكومة المحلية ومواجهات مع قوى الأمن أدت إلى مقتل 15 شخصا على الأقل.

وفي وقت سابق من الأسبوع الحالي، عرضت الأرجنتين تنظيم البطولة بمفردها على خلفية الأوضاع في كولومبيا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format