additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

President of France-Qatar Friendship Group Thanks Qatar for Its Efforts to Reach Ceasefire in Palestine

رئيس مجموعة الصداقة الفرنسية القطرية يشكر قطر على جهودها للتوصل لوقف لإطلاق النار في فلسطين

QNA

Paris: President of the France-Qatar Friendship Group in the French National Assembly MP Pascal Brindeau thanked the decisive efforts made by the State of Qatar, which resulted in success in reaching a ceasefire agreement in the occupied Palestinian territories.

“As President of the France-Qatar Friendship Group in the National Assembly, I salute the decisive action of the State of Qatar in negotiating and obtaining a ceasefire between Gaza and Israel,” MP Pascal Brindeau tweeted.

He expressed pleasure that this decisive act was welcomed by the United Nations and the European Union, stressing that the State of Qatar has demonstrated, in this action, its determination to stand as a guarantor of peace.

The France-Qatar Friendship Group in the French National Assembly includes 37 parliamentarians representing various parties in France.

قنا

باريس: شكر النائب باسكال براندو، رئيس مجموعة الصداقة الفرنسية مع دولة قطر في الجمعية الوطنية الفرنسية، الجهود الحاسمة التي بذلتها دولة قطر وتمخض عنها النجاح في التوصل لاتفاق وقف إطلاق النار في الأراضي الفلسطينية المحتلة.

وقال النائب براندو، في تغريدة على صفحته على موقع التواصل الاجتماعي /تويتر/، “بصفتي رئيسا لمجموعة الصداقة الفرنسية – القطرية في الجمعية الوطنية الفرنسية (البرلمان)، فإنني أشكر العمل الحاسم الذي قامت به دولة قطر في التفاوض والتوصل إلى وقف لإطلاق النار بين غزة وإسرائيل”.

وأضاف “يسعدني أيضا أن هذه العمل الحاسم حظي بترحيب الأمم المتحدة والاتحاد الأوروبي”، مؤكدا أن دولة قطر برهنت بعملها هذا على تصميمها على الوقوف كضامن للسلام.

يذكر أن مجموعة الصداقة الفرنسية مع دولة قطر في الجمعية الوطنية، تضم37 برلمانيا فرنسيا يمثلون مختلف الأحزاب الفرنسية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format