additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World

‘Friends’ reunion ‘like a family’, Jennifer Aniston says

جنيفر أنيستون: لم شمل “فريندز” سيكون شبيه بحدث عائلي

Reuters

LOS ANGELES – Joey would have opened a sandwich shop, Monica would be trying to outdo other moms at bake sales, and Rachel would have started her own clothing line.

That’s what the stars of “Friends” imagine their characters would be doing 17 years after the hit comedy series came to an end in 2004.

Ahead of a one-off reunion special to be aired next week, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Courteney Cox, David Schwimmer, Matt LeBlanc and Matthew Perry spoke with People magazine about the reunion, and their memories of the show.

“I always just feel like Monica would be doing something competitively with other mothers and trying to outdo them. Whether it’s the bake sale at school or something. I mean, she’d be so annoying. She’d be at the head of the PTA or something,” Cox told People.

“Joey would have opened a chain of sandwich shops,” said LeBlanc.

“And eaten all the sandwiches,” quipped Perry.

“Friends,” the story of six 20 Somethings in New York, was one of the most popular TV shows of the 1990s and found a new life on streaming platforms where it is one of the most watched shows worldwide.

The unscripted reunion will air on HBO Max on May 27 with a string of celebrity guests that includes Lady Gaga and Justin Bieber and actors who played supporting roles on “Friends” such as Janice, Richard, and Gunther.

Aniston said getting back together for the reunion was “like a family. I don’t have sisters. It’s what I assume sisters are like.”

Schwimmer said that when the original series ended in 2004, he took a “Professor Geller” placard from his paleontologist character’s office. Kudrow said she took Phoebe’s rings as a memento and her security badge for the studio where the series was filmed.

The interview will be published in the People magazine edition that goes on sale on Friday.

رويترز

لوس أنجلوس: كان جوي سيفتح متجراً لبيع الشطائر، وستحاول مونيكا التفوق على الأمهات الأخريات في مبيعات المخبوزات، وكانت رايتشيل ستبدأ شركة خاصة بها لانتاج الملابس.

هذا ما قد تخيله نجوم مسلسل “فريندز” لمستقبل شخصياتهم وما سيفعلونه بعد 17 عاماً من انتهاء المسلسل الكوميدي الناجح في عام 2004.

قبل لقاء لم الشمل الخاص الذي سيتم بثه الأسبوع المقبل، تحدثت جينيفر أنيستون وليزا كودرو وكورتني كوكس وديفيد شويمر ومات ليبلانك وماثيو بيري مع مجلة “بيبول” حول لم الشمل وذكرياتهم عن المسلسل.

وقالت كورتني كوكس لمجلة بيبول: “أشعر دائماً أن مونيكا ستفعل شيئاً تنافسياً مع الأمهات الأخريات وتحاول التفوق عليهن. سواء كان ذلك في بيع المخبوزات في المدرسة أو شيء من هذا القبيل. أعني، ستكون مزعجة للغاية. ستترأس لجنة الأهالي والمعلمين في المدرسة أو شيء من هذا القبيل”.

وقال مات ليبلانك: “كان جوي ليفتتح سلسلة من محلات الشطائر”.

وأضاف ماثيو بيري ساخراً: “وكان ليأكل كل السندويشات”.

“فريندز” هو مسلسل يروي قصة ستة أشخاص في العشرينات من عمرهم في نيويورك ، واحد من أكثر البرامج التلفزيونية شعبية في التسعينيات حيث وجد حياة جديدة على منصات البث ويعد واحد من أكثر البرامج مشاهدة في جميع أنحاء العالم.

سيتم بث لقاء لم الشمل غير المكتوب على قناة اتش بي أو ماكس يوم 27 مايو مع مجموعة من الضيوف المشاهير من بينهم ليدي غاغا وجاستين بيبر والممثلين الذين لعبوا أدواراً داعمة في “فريندز” مثل جانيس وريتشارد وغانثر.

قالت جينيفر أنيستون إن العودة معاً من أجل لم الشمل شبيه بحدثٍ عائلي. ليس لدي أخوات. هذا ما أفترض أن الأخوات سيكن عليه .”

وأضاف ديفيد شويمر إنه عندما انتهى المسلسل الأصلي في عام 2004 ، أخذ لافتة “الأستاذ جيلر” من مكتب شخصيته عالم الحفريات. وقالت ليزا كودرو إنها أخذت حلقات فيبي كتذكار وبطاقة الدخول الخاصة بها للاستوديو حيث تم تصوير المسلسل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format