additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

US lawmakers urge Facebook to drop plans for Instagram for kids

مشرعون أميركيون يحثون فيسبوك على التخلي عن خطط انستغرام للأطفال

Reuters

WASHINGTON: A group of Democratic U.S. lawmakers on Tuesday urged Facebook Inc to drop plans for a version of photo-sharing app Instagram for children younger than 13, saying the social media company had failed to “make meaningful commitments to protecting kids online.”

Senators Ed Markey and Richard Blumenthal and Representatives Kathy Castor and Lori Trahan said Facebook had not addressed their concerns. Facebook told the lawmakers in an April 26 letter made public on Tuesday that it does not have a set timeline for the version, but expects development will “take many months.”

“Facebook has a clear record of failing to protect children on its platforms,” the lawmakers said in a joint statement. “When it comes to putting people before profits, Facebook has forfeited the benefit of the doubt, and we strongly urge Facebook to abandon its plans to launch a version of Instagram for kids.”

Last week, a group of 40 state attorneys general also urged Facebook Chief Executive Mark Zuckerberg to abandon those plans.

A Facebook spokesman said Tuesday “as every parent knows, kids are already online. We want to improve this situation by delivering experiences that give parents visibility and control over what their kids are doing.”

The company said previously it will not show ads in any Instagram version for people under 13.

The letter from the state attorneys general cited 2019 media reports that Facebook’s Messenger Kids app, intended for kids between the ages of six and 12, “contained a significant design flaw that allowed children to circumvent restrictions on online interactions and join group chats with strangers that were not previously approved by the children’s parents.”

Last month, the Campaign for a Commercial-Free Childhood also called on Zuckerberg not to create a kids version, saying it would put them at “great risk.”

رويترز

واشنطن- حثت مجموعة من المشرعين الديمقراطيين في الولايات المتحدة يوم الثلاثاء شركة فيسبوك على التخلي عن خططها لإصدار تطبيق مشاركة الصور إنستغرام للأطفال الذين تقل أعمارهم عن 13 عاما، قائلين إن شركة التواصل الاجتماعي فشلت في “تقديم التزامات معنية بحماية الأطفال عبر الإنترنت”.

وقال عضوا مجلس الشيوخ إد ماركي وريتشارد بلومنتال والنائبان كاثي كاستور ولوري تراهان إن فيسبوك لم يعالج مخاوفهم. وقال فيسبوك للمشرعين في رسالة بتاريخ 26 أبريل تم الإعلان عنها يوم الثلاثاء إنه ليس لديه جدول زمني محدد للنسخة، لكنه يتوقع أن يستغرق التطوير “عدة أشهر”.

“فيسبوك لديها سجل واضح من الفشل في حماية الأطفال على منصاتها”، قال المشرعون في بيان مشترك. “عندما يتعلق الأمر بوضع الناس قبل الأرباح، فقد خسر فيسبوك فرصه، ونحث فيسبوك بشدة على التخلي عن خططه لإطلاق نسخة من انستغرام للأطفال”.

وفي الأسبوع الماضي، حثت مجموعة من 40 نائباً عاماً على التخلي عن تلك الخطط.

وقال متحدث باسم فيسبوك يوم الثلاثاء “كما يعلم كل والد، فإن الأطفال متواجدين على الإنترنت بالفعل. ونريد تحسين هذا الوضع من خلال تقديم الخبرات التي تعطي الآباء رؤية وسيطرة على ما يقوم به أطفالهم”.

وقالت الشركة في وقت سابق إنها لن تعرض إعلانات في أي إصدار من انستغرام للأشخاص دون سن 13 عاماً.

واستشهدت الرسالة الصادرة عن النيابة العامة للولاية بتقارير إعلامية لعام 2019 تفيد بأن تطبيق المسنجر للأطفال على فيسبوك، المخصص للأطفال الذين تتراوح أعمارهم بين 6 و12 عاما، “يحتوي على عيب كبير في التصميم يسمح للأطفال بالتحايل على القيود المفروضة على التفاعلات عبر الإنترنت والانضمام إلى الدردشات الجماعية مع الغرباء التي لم يوافق عليها والدا الأطفال من قبل”.

وفي الشهر الماضي، دعت الحملة من أجل طفولة خالية من الإعلانات زوكربيرج إلى عدم إنشاء نسخة للأطفال، قائلة إن ذلك سيضعهم في “خطر كبير”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format