additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle🦠Coronavirus

Dr. Al-Maslamani: We will lift the restrictions if current high infections are temporary

د. المسلماني: سنرفع القيود إذا كان ارتفاع الإصابات الحالي مؤقتاً

Dina Al Sabbagh – WGOQatar 

Doha: Dr. Yusuf Al Maslamani, Medical Director of Hamad General Hospital, said that during the past three and four days the figures for coronavirus infections have increased, pointing out that this is the impact of Eid al-Fitr, and we hope that this increase will be temporary.

“In order to ease the restrictions and start the first phase on May 28th, the commitment must continue, and if the increase in infections is temporary, the easing of restrictions will be on May 28th,” Al-Maslamani said in an interview with Al Rayan TV.

The medical director of Hamad General Hospital stressed that easing restrictions depends on the public or the commitment of a large percentage of it, at least 70 or 80%. “I say to everyone, why don’t you be amongst this committed percentage and therefore you will play your part in reducing infections and as a result we will reach the final stages and live our normal lives… Don’t be one of those who delay getting to these stages.”

On May 9th, Dr. Abdul Latif Al Khal, Chair of the National Strategic Group on Covid-19 and Head of the Infectious Diseases Division at Hamad Medical Corporation, revealed a four-stage plan to lift precautionary restrictions, noting that the first phase begins May 28 and may start May 23, if the public avoids social meetings during Eid al-Fitr, explaining that there are advantages that those who received the two vaccination doses against Corona will receive.

دينا الصباغ – WGOQatar

الدوحة: قال الدكتور يوسف المسلماني المدير الطبي لمستشفى حمد العام إنه خلال الثلاثة والأربعة أيام الماضية زادت أرقام الإصابات بفيروس كورونا، مشيراً إلى أن هذا تأثير عيد الفطر المبارك، ونتمنى أن يكون هذا الارتفاع مؤقتاً.

وأضاف المسلماني – في مقابلة مع قناة الريان – “لكي يتم تخفيف القيود ونبدأ في المرحلة الأولى يوم 28 مايو الجاري يجب أن يكون الالتزام مستمراً، وإذا كان الارتفاع الحاصل في الإصابات مؤقتاً سيكون تخفيف القيود يوم 28 مايو.”

وأكد المدير الطبي لمستشفى حمد العام أن تخفيف القيود يعتمد على الجمهور أو على التزام نسبة كبيرة منه، 70 أو 80 % على الأقل.. وأضاف “أقول للكل، لماذا لا تبادر وتكون من هذه النسبة الملتزمة وبالتالي ستؤدي دورك في انخفاض الاصابات وبالنتيجة سنصل إلى المراحل النهائية ونحيا حياتنا الطبيعية… لا تكن من الذين يؤخرون الوصول إلى هذه المراحل.”

وفي 9 مايو الجاري، كشف الدكتور عبد اللطيف الخال، رئيس المجموعة الاستراتيجية الوطنية للتصدي لفيروس كوفيد-19 ورئيس قسم الأمراض المعدية بمؤسسة حمد الطبية عن خطة من أربع مراحل لرفع القيود الاحترازية، مشيراً إلى أن المرحلة الأولى تبدأ 28 مايو الجاري وقد تبدأ 23 مايو الجاري، في حال تجنب الجمهور للقاءات الاجتماعية خلال عيد الفطر المبارك، وموضحاً أن هناك مزايا سيحصل عليها الذين حصلوا على جرعتي التطعيم ضد كورونا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format