additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Football: German Football Association President Resigns

استقالة “فريتز كيلر” من رئاسة الاتحاد الألماني لكرة القدم

QNA

Berlin: Fritz Keller has resigned as president of the German Football Association (DFB) after he compared his vice president Rainer Koch Nazi judge Roland Freisler.

Keller said in a statement that he decided to resign to allow “for a profound and necessary new beginning in the spirit of the German Football Association.”

He expressed his hope that the DFB will be able to regain its credibility, stressing that his resignation alone will not solve the problems within the DFB and football.

German news agency DPA reported that the DFB, which is the largest single sports federation in the world with more than 7 million members, has been scandal ridden for years, most notably concerning the affair around dubious payments in connection with Germany’s hosting of the 2006 World Cup. 

قنا

برلين: أعلن رئيس الاتحاد الألماني لكرة القدم فريتز كيلر، يوم الأمس، استقالته رسميا من مهامه، وذلك في أعقاب الضجة التي أثيرت بسبب تصريحاته التي شبه فيها نائبه راينر كوخ بـ”القاضي النازي”.

وقال كيلر، في بيان على موقع الاتحاد الرسمي، إنه تخلى عن منصبه كرئيس “كي يتمكن الاتحاد الألماني لكرة القدم من القيام ببداية جديدة ضرورية وبعيدة المدى”.

وأضاف أنه “يتوجب على الاتحاد أن يتغير، وأن ينجح في استعادة مصداقيته والثقة في نزاهته”، معتبرا أن استقالته وحدها “لن تحل المشاكل داخل كرة القدم والاتحاد الألماني”، وأن محاولاته لتطوير وتحديث الاتحاد وإضفاء الطابع الاحترافي عليه منذ توليه منصبه في عام 2019 “قوبلت بالمقاومة وبناء الجدران في كل خطوة”.

ويواجه الاتحاد الألماني، وهو أكبر اتحاد لرياضة واحدة في العالم حيث يضم أكثر من سبعة ملايين عضو، عدة فضائح منذ أعوام، كان أبرزها القضية الخاصة بتحويلات مالية مثيرة للشبهات على هامش استضافة ألمانيا لكأس العالم 2006، بحسب ما ذكرت وكالة الأنباء الألمانية /د ب ا/.

وكان فولفجانج نيرسباخ قد استقال من رئاسة الاتحاد عام 2015 بسبب قضية كأس العالم، كما استقال خليفته راينهارد جريندل من رئاسة الاتحاد في 2019 إثر الضجة التي أثيرت حول قبوله ساعة باهظة الثمن، وقد تولى كيلر المنصب خلفا لجريندل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format