additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar distributes urgent relief aid to martyrs’ families and affected people in Gaza Strip

قطر توزع مساعدات إغاثية عاجلة لأهالي الشهداء والمتضررين في قطاع غزة

QNA

Gaza: HE Chairman of Qatar’s Gaza Reconstruction Committee Ambassador Mohammed Al Emadi confirmed that the committee began today distributing urgent relief aid to the families of the martyrs and those affected in the Gaza Strip due to the current conditions that the Strip is going through.

HE the Ambassador explained that the cash assistance is provided to the families of martyrs in all governorates of the Gaza Strip and owners of completely destroyed homes and partially or severely damaged homes that have become uninhabitable, pointing out that this aid extended to hundreds of families of martyrs and families whose homes were damaged.

He indicated that the distribution process is carried out through distribution centers in the five governorates of the Gaza Strip, under the full supervision of the Qatari committee’s staff and in coordination with the relevant government agencies. He pointed out that this urgent aid comes to relieve the families of the martyrs and enable the affected people to purchase basic supplies, provide urgent needs, paying temporary housing rents, and others.

HE Ambassador Mohammed Al Emadi stressed that this aid falls within the continuous efforts made by the State of Qatar to urgently intervene to support the residents of the Gaza Strip, stand by them in light of the current circumstances, and alleviate their suffering in various areas of life.

قنا

غزة: أكد سعادة السفير محمد العمادي، رئيس اللجنة القطرية لإعادة إعمار غزة، أن اللجنة بدأت اليوم توزيع مساعدات إغاثية عاجلة لأهالي الشهداء والمتضررين في قطاع غزة بفعل الظروف الحالية التي يمر بها القطاع.

وأوضح سعادته أن المساعدات النقدية تقدم لذوي الشهداء في جميع محافظات قطاع غزة، ولأصحاب المنازل المهدمة بشكل كامل، وكذلك المنازل المتضررة بشكل جزئي أو بشكل بليغ وأصبحت غير صالحة للسكن، لافتا إلى أن هذه المساعدات طالت المئات من عوائل الشهداء والأسر التي تضررت منازلها.

وبين أن عملية التوزيع تتم من خلال نقاط توزيع في المحافظات الخمس لقطاع غزة، بإشراف كامل من طواقم اللجنة القطرية وبالتنسيق مع الجهات الحكومية المختصة، مشيرا إلى أن هذه المساعدات العاجلة تأتي في سبيل التخفيف على أهالي الشهداء، ولتمكين المتضررين من شراء المستلزمات الأساسية، وتوفير الاحتياجات العاجلة، أو دفع إيجارات السكن المؤقت وغيرها.

وشدد سعادة السفير محمد العمادي على أن هذه المساعدات تندرج ضمن الجهود المستمرة التي تبذلها دولة قطر للتدخل العاجل لمساندة سكان قطاع غزة، والوقوف بجانبهم في ظل الظروف الراهنة وللتخفيف من معاناتهم في مختلف مجالات الحياة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format