additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Zidane rejects reports he has told Real players he is leaving

زيدان يفنّد تقارير تفيد بأنه أخبر لاعبي الريال برحيله

Reuters

BILBAO: Real Madrid coach Zinedine Zidane played down reports linking him with an exit from the club following his side’s 1-0 victory at Athletic Bilbao on Sunday.

The win means Real go into the final day of the season still in the title race, two points behind league leaders Atletico Madrid who have 83.

Zidane’s side host Villarreal next Sunday on the final day of the season and the Frenchman insisted that is the only thing he and the team are focusing on.

Some local media reports earlier in the week suggested he has already told the players he is leaving the club at the end of the season – something he denied.

“How could I tell the players I’m leaving now? We’re giving our everything for the title and I just say ‘by the way, I’m off’?,” Zidane said.

“People outside the club can say whatever they like, but I would never, ever say that to my players.”

Zidane is in his second spell at Real, having won three consecutive Champions League titles in his first between 2016 and 2018.

He returned a year later after Julen Lopetegui and Santiago Solari were both fired by president Florentino Perez, and lifted the La Liga title for the second time as a coach in the 2019-20 season.

However, should he end this season without silverware then his position might come under threat.

“At the end of the season then we’ll see what happens, but right now we’re focused on our final game,” Zidane said.

“We can’t just keep talking about my future. The last game of the season is far more important than that.” 

رويترز

بيلباو: نفى زين الدين زيدان مدرب ريال مدريد بشدة ما ذكرته وسائل إعلام إسبانية -في وقت متأخر من يوم السبت- أنه أبلغ لاعبيه برحيله عن المنافس على لقب الدوري الإسباني لكرة القدم نهاية الموسم.

وقالت محطة “أوندا سيرو” الإذاعية إن زيدان أبلغ لاعبيه بقراره قبل التعادل 2-2 مع إشبيلية في الدوري الأسبوع الماضي، حين أهدر ريال مدريد فرصة انتزاع الصدارة.

وذكرت صحيفة “ماركا” (MARCA) الإسبانية أن زيدان تحدث إلى لاعبيه في 8 مايو/أيار، قبل يوم واحد من المباراة.

وأشارت الصحيفة إلى أن هناك 3 أسماء مرشحة لخلافة زيدان، هم: راؤول مدرب فريق ريال مدريد الثاني (كاستيا) وأحد أساطير الملكي، وماسيميليانو أليغري مدرب يوفنتوس السابق، ويواخيم لوف مدرب المنتخب الألماني.

ومن جانبه، نفى زيدان بعد الفوز 1-صفر على أتليتيك بيلباو مساء الأحد ما ذكرته التقارير مؤكدا أنه لم يبلغ لاعبيه مطلقا بالرحيل في نهاية الموسم الجاري.

وقال زيدان مستنكرا: “كيف سأبلغ اللاعبين أني سأرحل الآن؟ نحن نبذل قصارى جهدنا في الصراع على اللقب”.

وسيستمر ريال مدريد في الصراع على لقب الليغا حتى الجولة الأخيرة حيث يتأخر بنقطتين عن أتلتيكو مدريد المتصدر الذي يملك 83 نقطة.

وفي حال فوز الملكي باللقب فإن رحيل زيدان قد يكون مستبعدا، لكنه قد يتحقق إذا لم يحافظ على لقبه المحلي وخرج صفر اليدين هذا الموسم.

ويستضيف فريق زيدان منافسه فياريال يوم الأحد في ختام الموسم، بينما أصر المدرب الفرنسي على أن تركيزه ينصب فقط على هذه المباراة التي قد يتوج باللقب إذا فاز فيها وتعثر أتلتيكو.

خروج متكرر

وودع ريال مدريد كأس ملك إسبانيا على يد ألكويانو المنتمي للدرجة الثالثة في يناير/كانون الثاني، وخسر أمام تشلسي في مواجهتهما في قبل نهائي دوري أبطال أوروبا.

وعندما سئل في وقت سابق من يوم السبت عما إذا كان سيستمر مع الفريق في الموسم المقبل، قال زيدان إنه لن يعطي أي ضمانات.

حيث قال في مؤتمر صحفي قبل مباراة أتليتيك بيلباو الأحد “لا أدري ما سيحدث. أنا هنا وسنلعب غدا والأسبوع المقبل، لكني لا أعرف ما سيحدث بعد ذلك لأن هذا هو ريال مدريد”.

وترك زيدان ريال مدريد في 2018 بعد فترة وجيزة من فوزه بلقبه الثالث على التوالي في دوري الأبطال، وعاد إلى منصبه بعد 10 أشهر فقط، كما غادر النادي وهو لاعب في 2006 عقب اعتزاله كرة القدم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format