additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

EU to discuss developments in Palestinian territories

الاتحاد الأوروبي يعقد اجتماعا لبحث التطورات في الاراضي الفلسطينية

WAFA

BRUSSELS: Josep Borrell, High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy, said that the foreign ministers of EU will be holding a virtual conference on Tuesday to discuss how to best contribute to end the current Israeli escalation in Gaza.

“In view of the ongoing escalation between Israel and Palestine and the unacceptable number of civilian casualties, I am convening an extraordinary VTC of the EU Foreign Ministers on Tuesday,” Borrel tweeted.

“We will coordinate and discuss how the EU can best contribute to end the current violence.”

قنا

بروكسل: أعلن السيد جوزيب بوريل الممثل الأعلى للأمن والسياسة الخارجية في الاتحاد الأوروبي، أن وزراء خارجية دول التكتل سيجرون الثلاثاء المقبل محادثات طارئة / عبر الفيديو / بشأن تصاعد العنف بين إسرائيل والفلسطينيين.

وأوضح بوريل انه “في ضوء التصعيد القائم بين إسرائيل وفلسطين وعدد الضحايا المدنيين غير المقبول، سيعقد يوم الثلاثاء مؤتمرا استثنائيا عبر الفيديو لوزراء خارجية الاتحاد الأوروبي “.

وأضاف : ” سننسق وسنناقش الطريقة الأمثل التي يمكن للاتحاد الأوروبي أن يساهم من خلالها في وضع حد للعنف الحالي”.

وكان الاتحاد الأوروبي قد دعا في بيان له قبل يومين، إلى وقف ما أسماه ” العنف الخطير” في الاراضي الفلسطينية، مؤكدا على ان الاولوية يجب أن تكون حالياً لحماية المدنيين.

وأكد السيد جوزيب بوريل ممثل السياسة الخارجية على ضرورة بذل كل الجهود من أجل وقف التصعيد و تجنب نشوب صراع أوسع ووقوع إصابات في صفوف المدنيين، معبراً عن شعور الاتحاد بـ”الفزع”جراء العدد الكبير من الضحايا خاصة بين الأطفال.. مشددا على أهمية احترام الوضع الراهن للأماكن المقدسة وضمان حرية العبادة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format