additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

Qatar Beach Volleyball Team Qualifies for Tokyo Olympics

تأهل المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية إلى أولمبياد طوكيو

QNA

Lausanne: The Qatari first beach volleyball team, consisting of Cherif Younousse and Ahmed Tijan, qualified for the 2020 Tokyo Olympic Games following the newly announced ranking by the International Volleyball Federation (FIVB).

In a statement, the FIVB said that 13 teams have guaranteed direct qualification for the 2020 Olympic Games after the end of the last three Olympic qualifying rounds in Mexico.

The FIVB’s statement indicated that there is another opportunity to qualify directly to Tokyo, as three teams are coming in the positions from 14 to 16 that need to strengthen their ranking to qualify directly to the Olympics by participating in the last two tournaments of the Olympic qualifiers at the Sochi Tour in Russia in May and the Ostrava Tour in the Czech Republic in June.

The Qatari first beach volleyball team, consisting of Cherif Younousse and Ahmed Tijan, came in the seventh position in the world with 5,280 points, according to the latest FIVB ranking, and in fifth place in the Olympic classification. 

قنا

لوزان: تأهل المنتخب القطري الأول للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، إلى دورة الألعاب الأولمبية المقبلة /طوكيو 2020/ وذلك من خلال التصنيف المعلن حديثا من قبل الاتحاد الدولي للعبة.

وأعلن الاتحاد الدولي للكرة الطائرة في بيان له على موقعه الرسمي أن 13 منتخبا ضمنت التأهل المباشر إلى دورة الألعاب الأولمبية المقبلة /طوكيو 2020/ بعد انتهاء الجولات الثلاث الأخيرة المؤهلة إلى الأولمبياد والتي لعبت في المكسيك.

وأشار بيان الاتحاد إلى وجود فرصة أخرى في التأهل المباشر إلى طوكيو، حيث توجد 3 منتخبات تأتي في المراكز من 14 وحتى الـ16 تحتاج إلى تعزيز تواجدها ضمن التصنيف المؤهل مباشرة إلى الأولمبياد من خلال المشاركة في آخر بطولتين من التصفيات الأولمبية لهذا العام وهما /جولة سوتشي/ التي ستقام في روسيا نهاية الشهر الجاري، وجولة /أوسترافا/ التي ستقام في التشيك بداية شهر يونيو المقبل.

يذكر أن المنتخب القطري الأول للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، واصل التقدم في التصنيف الدولي حيث جاء في المركز السابع عالميا برصيد 5280 نقطة، وفقا لآخر تصنيف للاتحاد الدولي للعبة وفي المركز الخامس في التصنيف الأولمبي.

ويستعد المنتخب القطري للمشاركة في جولة /سوتشي/ العالمية التي ستقام في الفترة من 26 حتى 30 مايو الجاري بروسيا بمشاركة 62 فريقا ومنتخبا من 27 دولة.

يشار إلى أن المنتخب القطري أصبح من أفضل المنتخبات في العالم، وذلك بفضل النتائج التي حققها في الأعوام الأخيرة وسبق له المشاركة في دورة الألعاب الأولمبية التي أقيمت في البرازيل /ريو 2016/.

وكان المنتخب القطري الأول للكرة الطائرة الشاطئية قد فاز مؤخرا بالميدالية الذهبية للجولة الثالثة من بطولة جولة جزيرة /كانكون/ العالمية للكرة الطائرة الشاطئية 2021 للرجال والسيدات ذات تصنيف الأربع نجوم التي أقيمت في المكسيك، وهي الميدالية الذهبية الأولى للمنتخب في تاريخه في تصنيف البطولات ذات تصنيف الأربع نجوم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format