additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

A Total of 101 Entries in Qatar Prix De L’arc De Triomphe (GR1)

١٠١ جواد في قائمة تداخيل جائزة قطر قوس النصر من الفئة الأولى 

QNA

Doha: The Qatar Prix de l’Arc de Triomphe (Gr1), which has been crowned on numerous occasions as the world’s top race, has attracted 101 entries this year.

This number of entries in itself represents a big achievement relative to the 2021 pathway of a race which has acquired legendary status.

The list of entries was unveiled recently. The winner of the 2020 edition, SOTTSASS, and the third in the same race, PERSIAN KING, have since been retired to stud.

The entries include the presence of a Japanese sextet, including DEEP BOND, whose connections have already confirmed the firm intention to travel to France.

Horses owned by Qatari owners also feature among the entries, including Abdullah Fahad Al-Attiyah’s VAUCELLES, and the Qatar Racing Limited pair, OCEAN ROAD and TWISTED REALITY.

قنا

الدوحة: شهدت تداخيل المشاركة في شوط جائزة قطر قوس النصر 101 جواد، من أجل المشاركة في السباق الذي يقام برعاية قطرية سنويا في العاصمة الفرنسية باريس، ويحظى السباق العالمي الكبير بأهمية واهتمام واسعين على الصعيد العالمي، لا سيما وأن شوط الجائزة اختير وفي مرات عديدة كأفضل سباق في العالم.

وفي إطار الاستعداد لنسخة 2021 من شوط جائزة قطر قوس النصر، شهدت التداخيل رقما كبيرا ويمثل هذا الرقم في حد ذاته إنجازا كبيرا يليق بالحدث الكبير بعدما اكتسب ورسخ مكانة أسطورية لسنوات عديدة.

واعلنت الجهة اللجنة المنظمة للسباق قائمة التداخيل، وخلت من بطل العام الماضي الجواد “سوتساس” والحاصل على المركز الثالث الجواد “بيرجن كنغ” نظرا لأن كلا منهما أنهى مسيرته على مضامير السباقات بعد الإنجاز الكبير الذي حققه كل منهما العام الماضي.

كما اشتملت القائمة على 6 جياد يابانية، من بينها “ديب بوند”، الذي أكد مسؤولوه بالفعل عزمهم القوي على التوجه إلى فرنسا للمشاركة في شوط جائزة قطر قوس النصر.

أما عن جياد الملاك القطريين، فتضم قائمة التداخيل المهرة “فوسيل” ملك عبدالله بن فهد العطية، والمهرة “أوشن رود” والمهرة “تويستد ريالتي” وكلتاهما ملك قطر ريسنغ ليميتد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format