additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Palestinian, US Presidents Discuss Current Situation in Palestine

الرئيسان الفلسطيني والأمريكي يبحثان الأحداث الجارية في فلسطين

QNA

Ramallah: Palestinian President Mahmoud Abbas received a phone call from US president Joe Biden, during which they discussed the latest developments and current escalations across the Palestinian territories.

According to Palestinian news agency (WAFA), President Abbas urged the US administration to intervene to put a stop to the Israeli attacks against the Palestinian people.

President Abbas told Biden that he has made extensive contacts in order to reach a truce in Gaza.

President Abbas stressed during the phone call that security and stability will only be achieved when the Israeli occupation of the State of Palestine, with East Jerusalem as its capital.

For his part, Biden stressed the importance of achieving calm and de-escalating of violence, noting that the US is making efforts with the concerned parties to achieve this goal.

Biden also affirmed the US administration’s opposition to unilateral moves, including settlements, and the eviction of Palestinians from their homes in Jerusalems Sheikh Jarrah neighborhood, stressing the need to preserve the status quo at al Aqsa Mosque.

قنا

رام الله: بحث الرئيس الفلسطيني محمود عباس، خلال اتصال هاتفي تلقاه من الرئيس الأمريكي جوزيف بايدن، الأحداث الجارية في فلسطين وآخر تطوراتها.

وذكرت وكالة الأنباء الفلسطينية /وفا/، أن الرئيس عباس أطلع الرئيس بايدن على الاعتداءات التي يتعرض لها الشعب الفلسطيني في القدس المحتلة وغزة والضفة الغربية من آلة الحرب الإسرائيلية التي تسببت في قتل المئات من أبناء الشعب الفلسطيني، وجرح وتشريد آلاف العائلات من منازلهم التي تم تدميرها في غزة والضفة.

وطالب عباس، خلال الاتصال، بايدن بتدخل الإدارة الأمريكية لوضع حد لتلك الاعتداءات، مؤكدا أن الأمن والاستقرار سيتحققان عندما ينتهي الاحتلال الإسرائيلي لأرض دولة فلسطين بعاصمتها القدس الشرقية.

كما أكد الرئيس عباس، استعداد الجانب الفلسطيني للعمل مع اللجنة الرباعية الدولية، من أجل تحقيق السلام على أساس قرارات الشرعية الدولية، والعمل مع الإدارة الأمريكية لتعزيز العلاقات الثنائية وإزالة أي معوقات تعترض طريقها.

من جهته، أكد الرئيس الأمريكي، حسب المصدر ذاته، على ضرورة تحقيق التهدئة وخفض العنف في المنطقة، مشيراً إلى أن الولايات المتحدة الأمريكية تبذل جهوداً مع الأطراف المعنية من أجل تحقيق هذا الهدف.

وشدد بايدن، على التزام الولايات المتحدة بحل الدولتين، وأهمية إعطاء أمل للشعب الفلسطيني في تحقيق السلام.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
4
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format