additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

WHO: Indian Coronavirus Variant found in 44 Countries

الصحة العالمية: رصد متحور الفيروس المسبب لـ كوفيد – ١٩ المكتشف بالهند في ٤٤ بلدا

QNA

Geneva: The World Health Organization said on Wednesday that a variant of Covid-19 behind the acceleration of Indias explosive outbreak has been found in dozens of countries all over the world.

The UN health agency said the B. 1.617 variant of Covid-19, first found in India in October, had been detected in more than 4,500 samples uploaded to an open-access database “from 44 countries in all six WHO regions”.

“And WHO has received reports of detections from five additional countries,” it said in its weekly epidemiological update on the pandemic.

Outside India, it said that Britain had reported the largest number of Covid-19 cases caused by the variant.

Earlier this week, the WHO declared B.1.617 – which counts three so-called sub-lineages with slightly different mutations and characteristics – as a “variant of concern”. It was therefore added to the list containing three other variants of Covid-19 those first detected in Britain, Brazil and South Africa.

قنا

جنيف: أكدت منظمة الصحة العالمية، اليوم، أن متحور الفيروس المسبب لمرض كورونا /كوفيد – 19/ المكتشف في الهند، رصد في 44 بلدا في جميع أنحاء العالم.

وقالت المنظمة في تقرير لها ، إن المتحور المعروف باسم /بي.1.617/ الذي اكتشف في أكتوبر الماضي بالهند، رصد في بيانات تسلسل جيني جرى تضمينها في قاعدة بيانات /جي ي إس إيد/ من قبل “44 بلدا في المجمل بمناطق منظمة الصحة العالمية الست”.

وأشارت إلى اكتشاف أكبر عدد من حالات الاصابة بـ /بي.1.617/ في بريطانيا.

وكانت المنظمة قد صنفت متحور الفيروس الهندي /بي.1.617/ أمس الأول /الإثنين/ بأنه “مثير للقلق”.

ويأتي ذلك فيما أكد السيد تيدروس أدهانوم غيبريسوس المدير العام لمنظمة الصحة العالمية، في اليوم نفسه، أن العالم يشهد الآن تسطيحا للمنحنى الوبائي في عدد حالات الإصابة والوفيات بـ/كوفيد – 19/، مع انخفاض في معظم المناطق بما في ذلك الأمريكيتان وأوروبا، المنطقتان الأكثر تضررا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
35
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format