additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

UEFA moves Champions League final to Porto: Turkish media reports

وسائل إعلام تركية: نقل نهائي دوري الأبطال إلى بورتو

Reuters

ANKARA: UEFA has moved this month’s Champions League final between Manchester City and Chelsea from Istanbul to Porto, according to Turkish media reports on Tuesday.

European soccer’s governing body declined to comment on the reports from the media outlets, which included television channel HaberTurk, while Turkish Football Federation officials were not immediately available for comment.

The UK government placed Turkey on its travel ‘red list’ on Friday, effectively ruling out the opportunity for supporters of the English clubs to attend the game.

Talks have taken place between UEFA and the UK government in recent days on moving the May 29 game to Wembley Stadium in London to allow easier access for fans of the English clubs.

However, a source with knowledge of the discussions said there were obstacles around the need for quarantine exemptions for international broadcasters, technical and support staff and sponsors.

Porto emerged on Monday as an option to host the final.

Last week, the UK government placed Portugal on its ‘green list’ from May 17, which means fans of the English clubs would be free to travel to the game should it be moved.

Portugal is currently in the last phase of easing a lockdown and expects to lift travel restrictions from May 17.

رويترز

عواصم: ذكرت وسائل إعلام تركية اليوم الثلاثاء أن الاتحاد الأوروبي لكرة القدم (اليويفا) نقل نهائي دوري الأبطال هذا الشهر بين مانشستر سيتي وتشيلسي من إسطنبول إلى بورتو.

ورفض اليويفا التعليق على تقارير وسائل الإعلام التركية، بينما لم يتسن على الفور الوصول لمسؤولي الاتحاد التركي للتعليق.

وكانت مصادر أبلغت رويترز يوم الاثنين أن تعقيدات نقل مباراة نهائي دوري أبطال أوروبا من إسطنبول إلى ملعب ويمبلي في لندن جعلت بورتو خياراً جديداً لاستضافة المواجهة المقررة في 29 مايو.

وأجرى اليويفا مباحثات مع الحكومة البريطانية والاتحاد الإنجليزي لكرة القدم بهدف نقل النهائي إلى ويمبلي بعد أن أدرجت الحكومة البريطانية تركيا على «قائمة حمراء» ما يحرم المشجعين الإنجليز من حضور النهائي.

لكن مصدراً مطلعاً على المناقشات قال إنه بينما ستستمر المحادثات اليوم الثلاثاء ظهرت عقبات بشأن الحاجة إلى منح استثناءات لشركات البث التلفزيوني الدولية والفنيين وأطقم الدعم والجهات الراعية.

ونظراً لأن الكثير من هؤلاء الأفراد القادمين من دول مختلفة سيحتاجون حالياً إلى دخول الحجر الصحي لدى وصولهم إلى بريطانيا فإن الأمر سيتطلب مجموعة واسعة من الاستثناءات التي جعلت من الصعب الوصول إلى اتفاق سريع.

ومن غير المرجح إلى حد كبير أن تستضيف إسطنبول النهائي بسبب هذه الظروف، ويمنح نقل المباراة إلى بورتو المشجعين الإنجليز فرصة لحضور النهائي ربما بكلفة أعلى ومجهود أكبر من إقامة المباراة في ويمبلي.

وفي الأسبوع الماضي وضعت الحكومة البريطانية البرتغال على «قائمتها الخضراء» اعتباراً من 17 مايو، ما يعني أن المشجعين الإنجليز سيكون لديهم حرية السفر لحضور المباراة حال نقلها إلى بورتو.

وتطبق البرتغال الآن المرحلة الأخيرة من تخفيف إجراءات العزل العام ويتوقع أن ترفع قيود السفر اعتباراً من 17 مايو.

ونقل نهائي العام الماضي من إسطنبول إلى لشبونة بسبب وباء كوفيد-19 لكن مصادر قالت إن السلطات البرتغالية قد تفضل أن تستضيف بورتو المباراة حال منح البلاد حق التنظيم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format