additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

Barshim Confirms Readiness for Tokyo Olympics

معتز برشم يؤكد جاهزيته للمشاركة في أولمبياد طوكيو

QNA

Tokyo: Qatari champion Mutaz Essa Barshim participated in the World Athletics Continental Tour Gold series on Sunday in Tokyo, Japan, as part of the preparations for the Tokyo Olympics, scheduled for July 23 to August 8.

Barshim achieved 2.30m in the High Jump competition to confirm his readiness for the Tokyo Olympics as he seeks to capture the gold medal.

This was Barshim’s first official foreign competition since the start of the COVID-19 pandemic, which caused the cancellation and postponement of many international and continental tournaments.

Barshim is a two-time Olympic medalist after capturing the bronze medal in the 2012 London Games and the silver medal in the 2016 Rio Games. He won the World Athletics competition twice in 2017 London and 2019 Doha.

قنا

طوكيو: شارك البطل الأولمبي معتز عيسى برشم في مسابقة الوثب العالي التي أقيمت على الملعب الأولمبي بالعاصمة اليابانية طوكيو ضمن بطولة الاتحاد الدولي لألعاب القوى التحضيرية لأولمبياد طوكيو المقرر إقامتها خلال الفترة من 23 يوليو الي 8 اغسطس المقبلين.

ونجح برشم في القفز لارتفاع بلغ 30ر2 متر ليؤكد أنه عائد الى المنافسات بقوة ويؤكد جاهزيته لمنافسات الوثب العالي في الأولمبياد والتي سيسعى خلالها إلى المنافسة بقوة على الميدالية الذهبية.

وجاءت مشاركة بطل العالم في الوثب العالي معتز برشم في بطولة الاتحاد الدولي كأول مشاركة خارجية رسمية له منذ فترة بسبب تفشي وباء كورونا في العالم الامر الذي تسبب في إلغاء وتأجيل العديد من المواعيد الدولية والقارية.

وسبق لمعتز برشم (28 عاما) الحصول على ميداليتين أولمبيتين من قبل، الأولى كانت برونزية أولمبياد لندن عام 2012 والثانية فضية اولمبياد ريو 2016، وهو بطل العالم مرتين متتاليتين، فقد توج باللقب والميدالية الذهبية الأولى في بطولة العالم التي اقيمت في لندن2017 واحتفظ باللقب في بطولة العالم التي اقيمت في الدوحة 2019 مسجلا ارتفاعا قدره 37ر2 متر.

وكان البطل القطري قد سجل أفضل رقم عالمي لسنة 2010 في الوثب العالي داخل قاعة وقدره 37ر2 م.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format