additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎸 Music

Coldplay beam up new single “Higher Power” to space

“كولدبلاي” تطلق أغنيتها من الفضاء: “نتخيل عوالم خارج الأرض”

Reuters

LONDON: British band Coldplay chose an out of this world way to mark the release of their latest single “Higher Power” on Friday – by beaming up into space.

The rock group, known for hit songs “Paradise” and “Viva la Vida”, linked up with the International Space Station (ISS) to speak with French ESA astronaut Thomas Pesquet about life in space.

They also shared a recorded outdoor performance of their new song, featuring colourful alien holograms dancing to the tune, to Pesquet, who played it on board the ISS.

“Right now we aren’t able to play for anybody on Earth, so we thought we’d just play for you,” lead singer Chris Martin to Pesquet during their chat, a video of which was shared on Friday. “It’s like our one-man concert.”

Last week, the band wrote on its Twitter page that the song, produced by Swedish songwriter and producer Max Martin, “arrived on a little keyboard and a bathroom sink at the start of 2020”.

Coldplay will open next week’s BRIT Awards, Britain’s pop music honours, with a performance of “Higher Power” on the River Thames near the ceremony’s O2 arena venue in London.

They are also set to perform at Glastonbury’s livestream concert on May 22 after the festival’s usual greenfield music event was cancelled again this year due to the COVID-19 pandemic.

فرانس برس

أطلقت فرقة “كولدبلاي” البريطانية لموسيقى الروك أغنية جديدة حملت عنوان “هاير باور”، خلال مقابلة بالفيديو بين المجموعة التي يقودها كريس مارتن ورائد الفضاء الفرنسي توما بيسكيه، ليل الخميس الجمعة.

من محطة الفضاء الدولية، تحدث توما بيسكيه مع أعضاء الفرقة الأربعة. وقال كريس مارتن ممازحاً، بعدما وضع الرائد الفرنسي نظارتين داكنتين لحماية عينيه من الإشعاع “أنت نجم روك أكثر منا، نشعر كأننا نتحدث مع بونو هنا”.

وسأل أعضاء فرقة “كولدبلاي” توما بيسكيه، من بين أمور أخرى، عما إذا كان قد رأى أشكالاً للحياة خارج كوكب الأرض، وأجابهم “ليس بعد، أنا أراقب، لا أحد يعرف”.

كما سألوه عن الحياة في محطة الفضاء الدولية، وقال “في المساء عندما يخلد الجميع إلى النوم… أضع سماعة الرأس وأستمع إلى الموسيقى وأطفو. إنه أمر رائع، تشعرون بالحرية المطلقة”.

وعن موضوع أغنية “هاير باور”، أوضح كريس مارتن “نتخيل عوالم خارج الأرض، وهذه طريقة للتحدث عن الحياة على الأرض. نحاول العثور على رائد الفضاء في كل منا، شخص قادر على القيام بأمور غير عادية”.

وجدت فرقة “كولدبلاي” التي توقفت عن القيام بجولات، بسبب مخاوف بيئية، أرضية مشتركة مع بيسكيه، في وصفه انطباعه من الفضاء. وقال “إنه أمر مدهش كم أن الأرض صغيرة ومحدودة وهشة. إنها كرة قائمة بذاتها. كل ما نملكه هنا، لا يوجد أي شيء آخر. عليكم أن تستخدموا مواردكم بحكمة”.

وبعد ذلك، بث توما بيسكيه الأغنية عبر جهازه اللوحي، لتنتشر بعدها الأغنية في كل أنحاء العالم على المنصات، مع مقطع فيديو على قناة “يوتيوب” الخاصة بالفرقة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format