additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Stalemate between Atletico and Barca hands advantage to Real Madrid

تعادل برشلونة وأتلتيكو يصب في مصلحة ريال مدريد

AFP

Madrid: Barcelona and Atletico Madrid knew victory could fire them towards the La Liga title but a 0-0 draw at Camp Nou on Saturday handed Real Madrid the chance to move top of the table.

Zinedine Zidane’s side know four wins from their last four games will be enough to retain their La Liga crown, with a crunch game at home to fourth-placed Sevilla up first on Sunday.

The first part of a blockbuster weekend in the Spanish title race pitched first against third but neither could take a decisive step forward, despite the best attempts of Lionel Messi and Luis Suarez, who faced each other for the first time since Suarez departed last summer.

A point each leaves Atletico three points clear of Real Madrid, who have a game in hand and also the superior head-to-head over both Atleti and Barcelona.

Barca remain two points off the top but their chances took the biggest hit, given they now need both Atletico and Real Madrid to slip up in the final stretch.

قنا

مدريد: حسمت نتيجة التعادل السلبي مواجهة برشلونة وضيفه أتلتيكو مدريد، يوم الأمس، ضمن الجولة الـ35 من الدوري الاسباني لكرة القدم.

وبهذه النتيجة، رفع أتلتيكو مدريد رصيده إلى 77 نقطة في الصدارة، كما رفع برشلونة رصيده إلى 75 نقطة، في المركز الثاني، وهو ما يصب في مصلحة ريال مدريد الثالث بـ74 نقطة، والذي سيلتقي إشبيلية غدا /الأحد/ في نفس الجولة.. ليشتعل الصراع على لقب الدوري.

وفي باقي مباريات الجولة اليوم، حقق فريق قادش الانتصار الثاني له على التوالي في الدوري بتغلبه على هويسكا بهدفين لهدف.

ورفع قادش رصيده إلى 43 نقطة في المركز الحادي عشر، بينما تجمد رصيد هويسكا عند 30 نقطة في المركز الثامن عشر.

بينما أفلت أوساسونا من الهزيمة أمام أتلتيك بيلباو وتعادل معه بهدفين لمثلهما، ليرفع الأول رصيده إلى 41 نقطة في المركز الثاني عشر مقابل 46 نقطة لبيلباو في المركز الثامن.

وبنفس النتيجة (2 -2) تعادل ديبورتيفو ألافيس مع ليفانتي، ليرفع الاول رصيده الى 32 نقطة في المركز 16، كما رفع ليفانتي رصيده الى 39 نقطة في المركز 13.

وكانت الجولة الـ35 للدوري الاسباني قد انطلقت أمس /الجمعة/ وشهدت فوز ريال سوسييداد على إلتشي بثنائية نظيفة، وتتواصل منافسات الجولة غدا بإقامة 4 مباريات تجمع خيتافي مع إيبار، وفالنسيا مع بلد الوليد، وفياريال مع سيلتا فيغو، وريال مدريد مع إشبيلية.. على أن تختتم بعد غد بلقاء ريال بيتيس مع غرناطة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format