additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health🦠Coronavirus

No exemption from quarantine for non-vaccinated citizens of GCC countries

لا إعفاء من الحجر لغير المطعمين من مواطني دول مجلس التعاون

QNA

Doha: The Ministry of Public Health has announced quarantine exemption criteria for GCC citizens, their families, and their household employees arriving in Qatar and have received COVID-19 vaccine in one of the GCC countries.

The new criteria became effective Friday, May 7, 2021 provided that the vaccines received by these individuals outside Qatar is included in the list of vaccines approved by the Ministry of Public Health in the State of Qatar.

Based on the new criteria, the following COVID-19 health protocols will be effective immediately:

– GCC citizens, their families, and their household employees arriving in Qatar must have a pre-travel COVID-19 PCR test conducted at a COVID-19 testing center approved by their local Ministry of Health 72 hours prior to their departure of their country of origin.

– Fully vaccinated travelers who received COVID-19 vaccines approved by the Ministry of Public Health in Qatar will be exempt of quarantine provided that a period of at least 14 days has lapsed after receiving the last dose of the vaccine. Travelers will be asked to produce an official vaccination card upon arrival in Qatar.

– Travelers, there familys and individual sponsors, who do not meet the vaccine criteria must undergo a 7- day hotel quarantine at a designated hotel to be selected via Discover Qatar Online Application, prior to arrival in Qatar. An EHTERAZ Application – with yellow screen indication – must also be obtained.

– Children who do not meet the vaccination criteria, but are accompanied by parents who do meet the vaccination criteria, must undergo a 7- day hotel quarantine at a designated hotel to be selected via Discover Qatar Online Application prior to arrival in Qatar. One of the two parents can be exempted from quarantine with the other parent quarantined together with these children. During the quarantine period, an EHTERAZ Application – with yellow screen indication – must also be present. Parents cannot exchange roles in accompanying quarantined children.

– Individuals arriving at a Qatari point of entry must have a Qatari mobile sim card and have EHTERAZ App installed and activated on their mobile phones.

– All individuals undergoing hotel quarantine will be subjected to the applicable quarantine protocols and are not allowed to access in public areas or be present therein unless their EHTERAZ screen indication is green.

قنا

الدوحة: أعلنت وزارة الصحة العامة، عن معايير الإعفاء من متطلبات الحجر الصحي عند القدوم لدولة قطر بالنسبة لمواطني دول مجلس التعاون لدول الخليج العربية وعائلاتهم والمستقدمين الشخصيين لديهم ممن تلقوا التطعيم المضاد لفيروس كورونا /كوفيد – 19/ في إحدى دول المجلس.

وبدأ تطبيق المعايير المحددة اعتبارا من يوم /الجمعة/ الموافق لـ 07 مايو 2021، شريطة أن يكون اللقاح الذي تلقاه الأشخاص خارج دولة قطر من ضمن اللقاحات التي وافقت عليها وزارة الصحة العامة بدولة قطر.

وبناء على المعايير الجديدة فقد تقرر تطبيق الإجراءات الصحية التالية:

– يُلزم المسافرون إلى دولة قطر من مواطني دول مجلس التعاون الخليجي وعائلاتهم والمستقدمين الشخصيين لديهم، بإجراء فحص فيروس كورونا بتقنية (PCR) قبل (72) ساعة من الوصول لدولة قطر، وذلك من مركز صحي معتمد من قبل وزارة الصحة المحلية في البلد الذي يقدم منه المسافر.

– يُعفى المسافرون الذين تلقوا التطعيم في بلدانهم باستخدام اللقاحات الموافق عليها من قبل وزارة الصحة العامة في قطر من الحجر الصحي، شريطة استكمال (14) يوماً من تلقي الجرعة الثانية وتقديم بطاقة أو شهادة تطعيم رسمية تثبت ذلك عند الوصول إلى قطر.

– يخضع المسافرون ممن لم يستوفوا شروط التطعيم، للحجر الصحي في أحد الفنادق المخصصة، وذلك على نفقتهم الخاصة لمدة أسبوع، على أن يتم حجز الإقامة بالفندق عبر الموقع الإلكتروني لـ /اكتشف قطر/ قبل السفر إلى دولة قطر وستكون حالتهم الصحية على تطبيق /احتراز/ باللون الأصفر.

– يخضع الأطفال الذين لم يحصلوا على التطعيم والمصاحبين لوالديهم المستوفين لمعايير التطعيم لإجراءات الحجر الصحي الفندقي لمدة أسبوع، على أن يتم حجز الإقامة بالفندق من خلال الموقع الإلكتروني لـ/اكتشف قطر/ قبل السفر لدولة قطر، ويمكن إعفاء أحد الوالدين من الحجر الصحي، على أن يتم حجر أحدهما مع الأطفال، وستكون الحالة الصحية للشخص على تطبيق /احتراز/ باللون الأصفر. ولن يُسمح خلال فترة الحجر الصحي بالتبديل بين الوالدين.

– يجب على القادمين لدولة قطر تحميل وتفعيل تطبيق /احتراز/ على هواتفهم الشخصية باستخدام رقم جوال قطري عند الوصول إلى منافذ الدولة.

– يخضع جميع من هم في الحجر الصحي الفندقي لبروتوكول الحجر الصحي ولا يُسمح لهم بالدخول أو التواجد في الأماكن العامة ما لم تكن حالتهم الصحية على تطبيق /احتراز/ باللون الأخضر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format