additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QC Distributes Eid Clothes to More than 4000 Orphans

قطر الخيرية توزع كسوة العيد لأكثر من ٤٠٠٠ يتيم

QNA

Doha: Qatar Charity (QC), with the support from the benevolent people in Qatar, has finished distributing Eid clothing to orphans in many countries of the world, while the distribution of Eid clothing continues in other countries.

The Eid clothing project, which aims to share the joy of Eid with the orphans, is part of Qatar Charitys Ramadan of Hope drive. The project is expected to benefit more than 4,390 orphans sponsored by Qatar Charity in 29 countries. The beneficiaries receive Eid gifts and clothing.

In Kosovo, the Eid clothing was distributed to 220 orphans through the coupons that enabled the beneficiaries to choose appropriate clothes for their Eid.

Qatar Charitys Pakistan office distributed Eid clothes to 270 orphans in Rawalakot, Kashmir. Massod ur-Rehman, district Commissioner highly appreciated the Qatar Charitys interventions in Rawalakot. He said that Eid gifts are blessings for orphans, ensuring support for Qatar Charitys projects in future.

In Kenya, Qatar Charity implemented the Eid Clothing project for the benefit of the sponsored orphans, benefiting 140 children.

In Palestine, 330 orphans sponsored by Qatar Charity benefited from the Eid Clothing project.

The beneficiary children expressed their delight with receiving these gifts, thanking their sponsors and Qatar Charity for their support, indicating that they can enjoy Eid Al-Fitr with their friends in new clothes.

قنا

الدوحة: انتهت قطر الخيرية من توزيع كسوة العيد للأيتام المكفولين من قبلها في عدد من الدول عبر العالم، فيما يجري توزيعها قبيل عيد الفطر في دول أخرى، بغرض إدخال السرور على قلوب الأطفال وإشعارهم بفرحة هذه المناسبة.

ويأتي مشروع “كسوة العيد” في إطار حملة قطر الخيرية الرمضانية للعام الحالي 1442 هـ “رمضان الأمل” ويستفيد منه أكثر من 4,390 يتيما ممن تكفلهم قطر الخيرية في 29 دولة، يحصل على هدايا ومستلزمات العيد.

كما تم توزيع كسوة العيد على 220 يتيما من أيتام كوسوفا، حيث ينفذ المشروع عن طريق كوبونات يختار اليتيم من خلاله ما يناسبه.

على صعيد متصل، قام مكتب قطر الخيرية في باكستان بتوزيع كسوة العيد على 270 يتيما في منطقة روالا كوت في إقليم كشمير.

وثمن السيد مسعود الرحمن مفوض منطقة روالا كوت تدخل قطر الخيرية في المنطقة، وقال إن عيدية الأيتام تشعرهم بالسعادة، مؤكدا على أهمية هذه المشاريع بالنسبة لأسر الأيتام، لما لها من دور في التخفيف من الأعباء الملقاة على كاهل أسرهم المحتاجة.

وفي كينيا، قام مكتب قطر الخيرية بتنفيذ مشروع كسوة عيد الفطر لبعض الأيتام المكفولين، واستفاد من المشروع 140 يتيما ويتيمة في مدينة مومباسا – العاصمة الثانية لكينيا.

وفي فلسطين، رافقت الطفلة اليتيمة رهف والدتها إلى متجر خصصته قطر الخيرية وسط مدينة غزة، للحصول على كسوة عيد الفطر، والبهجة مرسومة على ملامحها وعبرت عن سعادتها قائلة “بهذا يصبح العيد أجمل”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format