additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

UEFA Announces Reintegration Plan for 9 of the ESL Clubs

الاتحاد الأوروبي يصادق على عقوبات بحق الأندية التي انخرطت في دوري السوبر الأوروبي

QNA

Basel: UEFA announced Friday that it has approved the reintegration measures for nine out of the 12 clubs that tried to break away to form the European Super League.

UEFA said the nine clubs were Arsenal FC, AC Milan, Chelsea FC, Ateltico Madrid, Inter Milan, Liverpool FC, Manchester City FC, Manchester United FC, Tottenham Hotspur FC. UEFA said that the mentioned club agreed to a Club Commitment Declaration.

UEFA added that said that each club will be subject to the withholding of 5 percent of the revenues they would have received from UEFA club competitions for one season, which will be redistributed. They also agreed to have substantial fines imposed if they seek to play in such an unauthorized competition (100 million Euros) or if they breach any other commitment they have entered into in the Club Commitment Declaration (50 million Euros).

قنا

بازل (سويسرا): صادق الاتحاد الأوروبي لكرة القدم /ويفا/، على العقوبات الصادرة بشأن الأندية التي سعت لتشكيل دوري السوبر الأوروبي قبل اعلان انسحابها منه ليجهض المشروع قبل ميلاده.

وأعلنت الـ /ويفا/، في بيان، أن مسألة الأندية التي أعلنتها انخراطها في مشروع ما يسمى بـ “السوبر الأوروبي” ستحال إلى الهيئات التأديبية المختصة في الاتحاد الأوروبي لكرة القدم، مؤكدة أن الأندية التسعة أبدت التزامها بقوانين الاتحاد القاري للعبة بعد أن تقرر تغريمها بدفع خمسة بالمئة من العائدات التي كانت ستحصدها من مشاركاتها في مسابقات الاتحاد الأوروبي لمدة موسم واحد، إلى جانب دفع ضريبة تصل إلى 100 مليون يورو في حال العودة للمشاركة بمسابقات منفصلة عن الاتحاد الأوروبي.

وأشار البيان إلى أن الأندية التسعة المعنية بهذه القرارات هي أرسنال وتشيلسي ومانشستر يونايتد ومانشستر سيتي وتوتنهام وليفربول وانتر وميلان وأتلتيكو مدريد، لافتا إلى أن الاتحاد الأوروبي لكرة القدم يحتفظ بحقوقه بشأن الأندية التي لم تنسحب من المشروع وهي ريال مدريد وبرشلونة ويوفنتوس حيث ستتخذ بشأنها اجراءات تأديبية بسبب استمرارها في المشروع.

يذكر أن 12 ناديا أوروبيا شكلوا منذ مدة قصيرة دوري السوبر الأوروبي قبل انسحاب تسعة أندية من المشروع، الأمر الذي أدى إلى إلغاء إطلاقه، وفي أعقاب ذلك أصدر الاتحاد الأوروبي لكرة القدم عقوبات متفاوتة بحق الأندية المشاركة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format