additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

UNICEF Concerned with India’s Rise in COVID-19 Cases

يونيسيف قلقة بشأن ارتفاع الإصابات بـ كوفيد-١٩ في الهند

QNA

Geneva: UNICEF expressed Friday its concern over the large increase in COVID-19 cases that India is witnessing and its potential impact on children.

“This wave is almost four times the size of the first wave and the virus is spreading much faster. On average, there were more than four new cases every second and more than two deaths every minute in the last 24 hours,” UNICEF Representative in India Yasmin Ali Haque said in a virtual press conference.

What is happening in India should raise alarm bells for all of us. The pandemic is far from over. COVID-19 cases are rising at an alarming rate across South Asia, especially in Nepal, Sri Lanka and the Maldives,” she added.

UNICEF is also concerned that the COVID-19 surge has also led to “dire consequences” for a greater number of children than during the first wave of infections, with access to essential health, social, protection and education services constrained.

قنا

جنيف: أعربت منظمة الأمم المتحدة للطفولة /يونيسيف/ عن القلق البالغ بشأن الزيادة اليومية “الهائلة” في عدد حالات الإصابة

الجديدة بفيروس كورونا المستجد /كوفيد-19/ في الهند وتأثيرها على الأطفال.

وقالت الدكتورة ياسمين حق ممثلة /يونيسيف/ في الهند، خلال مؤتمر صحفي عبر الاتصال المرئي، إن “الموجة الحالية من الإصابات في الهند تبلغ أربعة أضعاف حجم الموجة الأولى، حيث ينتشر الفيروس بشكل أسرع بوتيرة أربع اصابات جديدة كل ثانية، وأكثر من حالتي وفاة كل دقيقة خلال الـ 24 ساعة الماضية”.

وأضافت أن “ما يحدث في الهند يجب أن يدق أجراس الإنذار لنا جميعا، فالجائحة لم تنته بعد وترتفع حالات الإصابة بها بمعدل ينذر بالخطر في جميع أنحاء جنوب آسيا ، لاسيما في نيبال وسريلانكا وجزر المالديف”.

وحذرت من انهيار الأنظمة الصحية في الدول المتضررة ما يؤدي إلى المزيد من الخسائر في الأرواح مع تراجع معدلات التطعيم في معظم دول جنوب آسيا.

ونبهت إلى أن الزيادة في حالات الإصابة بالفيروس قد تؤثر سلبا على التدابير الصحية العامة والاجتماعية المخصصة للأطفال، خاصة من يفقدون والديهم بسبب الفيروس.. مشيرة إلى أن هؤلاء الأطفال معرضون لحملات التبني غير القانونية التي ظهرت على وسائل التواصل الاجتماعي.

وأشارت ممثلة /يونيسيف/ في الهند إلى أن استمرار إغلاق المدارس في جميع أنحاء الهند يؤثر على 247 مليون طفل في التعليم الابتدائي والثانوي، ولا يستطيع العديد من الأطفال الوصول إلى التعلم الرقمي ، وبالتالي سيستمر فقدان التعلم للأطفال في الهند.

وأكدت أن هذا الوضع السيء في الهند سيؤثر على جميع أنحاء العالم، لاسيما أنها تعد مركزا عالميا لإنتاج اللقاحات وعندما يتزايد الطلب على لقاحات الفيروس في الهند ، فلن تتمكن من تصدير ملايين الجرعات المعدة للتوزيع على البلدان منخفضة الدخل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format