additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Arab Cup

Saudi Coach: Arab Cup an Important Step in Preparation for World Cup Qatar 2022

المدير الفني للمنتخب السعودي يؤكد أن كأس العرب خطوة مهمة للإعداد لمونديال قطر ٢٠٢٢

QNA

Doha: Herve Renard, coach of the Saudi football team, stressed the importance of participating in the FIFA Arab Cup Qatar 2021, especially as it is being held in light of the approaching final qualifying rounds for the World Cup 2022 Qatar.

In a statement today, Renard expressed his happiness at the return of the Arab Championship, indicating that its timing is appropriate as an important step in preparing Saudi national team for the World Cup.

Regarding the goal he seeks from the Arab Cup, the French coach confirmed that he will throw all his weight in this tournament in order to win the third title for the Saudi team after the 1998 and 2002 titles, stressing the strength of his Group, which includes Morocco and the winner from Jordan and South Sudan or Palestine and Comoros, indicating that strong confrontations awaits them not only in the group but in the following rounds of the tournament due to the strength and history of the teams participating in the Arab Cup.

قنا

الدوحة: أكد الفرنسي هيرفي رينار المدير الفني للمنتخب السعودي الأول لكرة القدم، على أهمية المشاركة في بطولة كأس العرب FIFA قطر 2021 ، خاصة وأنها تُقام في ظل اقتراب التصفيات النهائية المؤهلة إلى كأس العالم 2022 من نهايتها.

وأعرب “رينار” في تصريح له اليوم عن سعادته بعودة البطولة العربية، مشيرا إلى أن توقيتها مناسب كخطوة مهمة في إعداد الأخضر في مشواره إلى كأس العالم.

وعن الهدف الذي ينشده من كأس العرب، أكد المدرب الفرنسي أنه سيلقي بكل ثقله في هذه البطولة من أجل الفوز باللقب الثالث للمنتخب السعودي بعد لقبي 1998 و2002، مؤكداً قوة مجموعة الأخضر التي تضم المغرب والفائز من الأردن وجنوب السودان أو فلسطين وجزر القمر، مبيناً أن مواجهات قوية تنتظرهم ليس فقط في المجموعة بل في الأدوار التالية من البطولة نظراً لقوة وتاريخ المنتخبات المشاركة في كأس العرب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format