additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Prize winner? Welcome to Britain with relaxed visa requirements

بريطانيا ترحب بالحاصلين على جوائز وشروط ميسرة للحصول على تأشيرة

Reuters

London: Prize winners in the sciences and arts will have their applications to be able to live and work in Britain fast-tracked from Wednesday, the interior ministry said, pressing its post-Brexit pledge to attract only the “best and brightest”.

Since completing its exit from the European Union, Britain has introduced a new system for work visas based on points which are on a scale depending, among other things, on the type of job offer, qualifications and the ability to speak English.

While the government says its new system is fair in its treatment of migrants from around the world after Britain’s departure ended free movement, critics say it is creating a hostile environment that leaves some sectors without workers.

From Wednesday, winners of awards such as the Nobel Prize, Oscars and Golden Globes will be able to live and work more easily under “the Global Talent visa route”, the interior ministry said in a statement.

That would mean the system would allow applicants who hold a qualifying prize to fast track an endorsement application and instead make a single visa application, it added.

“Winners of these awards have reached the pinnacle of their career and they have so much to offer the UK. These important changes will give them the freedom to come and work in our world leading arts, sciences, music, and film industries as we build back better,” interior minister Priti Patel said.

“This is exactly what our new point-based immigration system was designed for – attracting the best and brightest based on the skills and talent they have, not where they’ve come from,” she added in the statement.

رويترز

لندن: صرحت وزارة الداخلية ، إن الفائزين بجوائز في العلوم والفنون سيحصلون على طلباتهم للعيش والعمل في بريطانيا على وجه السرعة اعتبارًا من يوم الأربعاء ، مضيفةً تعهدها بعد خروج بريطانيا من الاتحاد الأوروبي بجلب “الأفضل والأكثر إشراقًا” فقط.

منذ الانتهاء من خروجها من الاتحاد الأوروبي ، أدخلت بريطانيا نظامًا جديدًا لتأشيرات العمل بناءً على النقاط استناداً إلى مقياس، من بين أمور أخرى ، على نوع عرض العمل والمؤهلات والقدرة على التحدث باللغة الإنجليزية.

بينما تقول الحكومة إن نظامها الجديد عادل في معاملتها للمهاجرين من جميع أنحاء العالم بعد مغادرة بريطانيا لحرية الحركة ، يقول النقاد إنها تخلق بيئة معادية تترك بعض القطاعات بدون عمال.

وقالت وزارة الداخلية في بيان إن الفائزين بجوائز مثل جائزة نوبل وأوسكار وجولدن غلوب اعتبارًا من يوم الأربعاء سيتمكنون من العيش والعمل بسهولة أكبر تحت “مسار تأشيرة المواهب العالمية”.

وأضافت أن هذا يعني أن النظام سيسمح للمتقدمين الحاصلين على جائزة مؤهلة بالتتبع السريع لطلب المصادقة وتقديم طلب تأشيرة واحدة بدلاً من ذلك.

وقد صرحت وزيرة الداخلية بريتي باتيل أن الفائزين قد وصلوا بهذه الجوائز إلى قمة حياتهم المهنية ولديهم الكثير ليقدموه للمملكة المتحدة. وستمنحهم هذه التغييرات الهامة حرية المجيء والعمل في عالمنا الرائد في الفنون والعلوم والموسيقى وصناعات السينما ونحن نبني مرة أخرى بشكل أفضل.

وأضافت في البيان: “هذا هو بالضبط ما صُمم من أجله نظام الهجرة الجديد القائم على النقاط – جذب الأفضل والأذكى بناءً على المهارات والمواهب التي يمتلكونها ، وليس من أين أتوا”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format