additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Monaco to allow spectators at Formula One Grand Prix

الفورمولا ١: موناكو تسمح للمشاهدين في سباق الجائزة الكبرى

Reuters

Spectators will be able to attend the Monaco Grand Prix when the social highlight of the Formula One calendar returns on May 20-23 after missing a year due to the COVID-19 pandemic.

The Mediterranean principality said on Tuesday that grandstands would be at 40% capacity, with up to 7,500 ticket holders a day.

The sport’s oldest and most glamorous street race was not held in 2020, the first time it had been absent from the calendar since 1954.

The event will not be restricted to locals but those attending from outside Monaco will have to take a test for COVID-19 no more than 72 hours in advance.

Practice is on the Thursday before the race with Friday a rest day for Formula One. Only 3,000 will be allowed to attend on the Friday, when there is a Formula Two race and junior series track action.

Qualifying is on Saturday and the race on Sunday.

This weekend’s grand prix in Spain, round four of the championship, will have 1,000 circuit members seated in the grandstands.

The previous two rounds in Europe, at Imola in Italy and Portugal’s Algarve circuit, went ahead behind closed doors due to local restrictions on mass gatherings.

Bahrain allowed 4,500 a day to the season-opener, but fans had to show proof of vaccination or recovery from the new coronavirus.

Formula One teams are operating in a protective ‘bubble’ with the paddock closed to all but essential staff and some broadcast media.

The latest figures for COVID-19 testing showed one positive result from 4,895 tests carried out on drivers, teams and personnel between April 26 and May 2 at the Portuguese Grand Prix.

The sport is hoping to welcome back fans in bigger numbers later in the year. 

رويترز

لندن: سيتمكن المتفرجون من حضور سباق موناكو جراند بريكس عندما يعود أبرز الأحداث الاجتماعية في تقويم الفورمولا 1 في الفترة من 20 إلى 23 مايو بعد أن فقدوا عاما بسبب جائحة كوفيد -19.

قالت إمارة البحر الأبيض المتوسط ​​يوم الثلاثاء (4 مايو) إن المدرجات ستكون بسعة 40 في المائة ، مع ما يصل إلى 7500 حامل تذاكر في اليوم.

لم يُنظم أقدم سباقات الشوارع وأكثرها روعة في عام 2020 ، وكانت المرة الأولى التي غاب فيها عن الروزنامة منذ عام 1954.

لن يقتصر الحدث على السكان المحليين ، ولكن سيتعين على الحاضرين من خارج موناكو إجراء اختبار لـ Covid-19 قبل 72 ساعة على الأكثر.

التدريبات يوم الخميس قبل السباق ويوم الجمعة يوم راحة لسباق الفورمولا 1. لن يُسمح إلا لـ 3000 شخص بالحضور يوم الجمعة ، عندما يكون هناك سباق سباقات فورمولا 2 وسلسلة صغار.

التصفيات يوم السبت والسباق يوم الأحد.

سيضم سباق الجائزة الكبرى في نهاية هذا الأسبوع في إسبانيا ، الجولة الرابعة من البطولة ، 1000 عضو في الحلبة يجلسون في المدرجات.

مرت الجولتان السابقتان في أوروبا ، في إيمولا في إيطاليا وحلبة الغارف البرتغالية ، خلف الأبواب المغلقة بسبب القيود المحلية على التجمعات الجماهيرية.

سمحت البحرين بـ 4500 يوميًا في افتتاح الموسم ، لكن كان على المشجعين إظهار دليل على التطعيم أو التعافي من فيروس كورونا الجديد.

تعمل فرق الفورمولا 1 في “فقاعة” وقائية مع إغلاق الحلبة أمام الجميع باستثناء الموظفين الأساسيين وبعض وسائل الإعلام المرئية.

أظهرت أحدث الأرقام الخاصة باختبار Covid-19 نتيجة إيجابية واحدة من 4895 اختبارًا تم إجراؤها على السائقين والفرق والأفراد بين 26 أبريل و 2 مايو في سباق الجائزة الكبرى البرتغالي.

تأمل الرياضة في الترحيب بعودة الجماهير بأعداد أكبر في وقت لاحق من العام.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format