🐎Various

Al-Rayyan Signs Tunisian Najib Ben Thayer to Train Handball Team

الريان يتعاقد مع التونسي نجيب بن ثاير مدربا لفريق كرة اليد

QNA

Doha: Al-Rayyan sports club has signed Tunisian Handball coach Najib Ben Thayer to train the club’s handball team.

The Tunisian coach will start his mission with Al Rayyan handball team starting from HH the Amir Cup for the current season, and will continue with them next season.

Ben Thayer previously led Tunisia’s Esperance and Al-Ahly of Saudi Arabia. Under his leadership, Esperance won many local and African championships, in addition to fifth place in the 2017 IHF Super Globe, which was held in Qatar.

It is noteworthy that the Egyptian Khaled Mohamed, coach of the Qatari Beach Handball team, is currently taking over the task of coaching Al-Rayyan on a temporary basis after Macedonian Zvonko Sundovski was sacked.

قنا

الدوحة: تعاقد نادي الريان مع المدرب التونسي نجيب بن ثاير للإشراف على تدريب الفريق الأول لكرة اليد بالنادي.

وسوف يبدأ المدرب التونسي مهمته مع الريان بداية من بطولة كأس سمو الأمير المفدى للموسم الرياضي الحالي 2020 / 2021 على أن يستمر معه في الموسم المقبل.

وسبق لبن ثاير أن قاد الترجي التونسي والأهلي السعودي، وحقق مع الترجي العديد من البطولات المحلية والإفريقية بالإضافة إلى المركز الخامس في بطولة العالم للأندية أبطال القارات (سوبر غلوب 2017) التي أقيمت في قطر.

يشار إلى أن المصري خالد محمد مدرب المنتخب القطري لكرة اليد الشاطئية يتولى مهمة تدريب الريان حاليا بصفة مؤقتة بعد الاستغناء عن المقدوني زفونكو شوندوفسكي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format