additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Team Qatar Win Gold of Cancun Hub 3rd Event

قطر تحصد ذهبية بطولة كانكون العالمية للكرة الطائرة الشاطئية

QNA

Mexico City: Team Qatar won the Gold Medal of the 4-stars FIVB Cancun Hub – 3rd event in Mexico on Sunday.

Qatar’s beach volleyball pair Cherif Younousse and Ahmed Tijan won the Gold after defeating the Russian duo Konstantin Semenov and Ilya Leshukov (21-15) and (21-21).

Team Qatar won two silvers in the FIVB Cancun Hub – 1st event and 2nd event, achieving a leap in the global rankings. The team now rank in the tenth place with 5080 points, according to the classification updated on April 27 by the gam’s international federation (FIVB).

Team Qatar also rank in the ninth place in the classification of the teams that will qualify directly for the next Olympic Games in Japan, after achieving 7000 points.

Thanks to their remarkable achievements in recent years, Qatar’s national team has become one of the best teams in the world, and had previously participated in the Olympic Games held in Brazil (Rio 2016).

قنا

مكسيكو سيتي: حصد المنتخب القطري الأول ، الميدالية الذهبية للجولة الثالثة من بطولة جولة جزيرة /كانكون/ العالمية للكرة الطائرة الشاطئية 2021 (للرجال والسيدات) ذات تصنيف الأربع نجوم المقامة حاليا في المكسيك.

وجاء فوز المنتخب القطري المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان بالذهبية بعد تغلبهما في المباراة النهائية على الثنائي الروسي كونستانتين سيمينوف وإيليا ليشوكوف بشوطين نظيفين بواقع /21 -15/ و/21 -21/.

وكان المنتخب القطري المكون من هذا الثنائي ،قد حقق الميدالية الفضية في الجولتين الأولى والثانية من هذه البطولة ، وتقدم على أثرها في التصنيف العالمي، حيث جاء في المركز العاشر برصيد 5080 نقطة حسب التصنيف المحدث في 27 أبريل الماضي من قبل الاتحاد الدولي للعبة.

أما في تصنيف المنتخبات التي ستتأهل مباشرة إلى دورة الألعاب الأولمبية المقبلة في /طوكيو/ باليابان، فقد حل المنتخب القطري في المركز التاسع بعد أن جمع 7000 نقطة.

وحسب التصنيف المعلن يضمن المنتخب القطري أحد المقاعد التي تؤهل مباشرة إلى الأولمبياد وذلك حسب ما ذكر الاتحاد الدولي للعبة.

يشار إلى أن المنتخب القطري أصبح من أفضل المنتخبات في العالم وذلك بفضل النتائج التي حققها في الأعوام الأخيرة، وسبق له المشاركة في دورة الألعاب الأولمبية التي أقيمت في البرازيل /ريو 2016/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button