🥅 LEAGUES

Premier League: Tottenham and Everton Draw 2-2

توتنهام وإيفرتون يتعادلان في الدوري الإنجليزي

QNA

Liverpool: Tottenham and Everton drew Friday 2-2, in an entertaining match at Goodison Park.

Gylfi Sigurdsson and Harry Kane were the starts of the match, with both of them scoring a brace to rescue a point for their teams. Harry Kane opened the scoring in the 27th minute, only for Sigurdsson to equalize from the spot four minutes later. When the latter took the lead for Everton in the 62nd minute, Kane responded in kind and equalized six minutes later to ensure both teams earn something out of the match.

Tottenham are currently seventh in the table with 50 points, one more than Everton having played an extra game.

قنا

لندن: تعادل توتنهام مع إيفرتون بنتيجة هدفين لمثلهما، يوم الأمس، في افتتاح المرحلة الثانية والثلاثين من الدوري الإنجليزي الممتاز لكرة القدم.

ورفع توتنهام رصيده، بهذه النتيجة، إلى 50 نقطة في المركز السابع، مقابل 49 نقطة لإيفرتون الذي يحل في المركز الثامن على لائحة الترتيب العام.

وافتتح المهاجم هاري كين التسجيل لتوتنهام في الدقيقة 27 قبل أن يتعادل إيفرتون بهدف للاعب جيلفي سيجوردسون من ضربة جزاء في الدقيقة 31 .. ثم تقدم إيفرتون بالهدف الثاني لسيجوردسون في الدقيقة 62 ، لكن هاري كين عاد وسجل هدف التعادل لفريقه في الدقيقة 68 من زمن المباراة.

وبعد تسجيله لثنائية توتنهام، انفرد هاري كين بصدارة ترتيب هدافي الدوري بعدما رفع رصيده إلى 21 هدفا متقدما بهدفين على المصري محمد صلاح مهاجم ليفربول.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format