🐎Various

Qatari Handball League: Al Arabi and Al Rayyan Back to Wining

العربي والريان يستعيدان نغمة الانتصارات بالدوري العام لكرة اليد

QNA

Doha: Al Arabi back to victories in the Qatari General Handball League for men, after defeating Al Shamal 31-21 in the match that was held between them yesterday in the 13th round of the league.

Al-Arabi, who lost in the last round against Al-Sadd, went up to 33 points in second place aftear beating Al Shammal. Al-Shamal’s balance after losing stopped at 19 points in eighth place.

Al Rayyan also returned to the path of victories after losing in the last round to Al Wakra, where he beat Qatar Club (27-23). With this victory, Al Rayyan raised went up to 28 points in fifth place, while Qatar Club have 15 points in tenth place.

The thirteenth round of the Qatari General Handball League for men will be completed, Thursday, with three matches between Al Ahli vs Al Khor, Al Gharafa vs Al Sadd, and Al-Wakrah vs Al Duhail.

قنا

الدوحة: استعاد العربي نغمة الانتصارات في الدوري العام القطري للرجال لكرة اليد، بعد تغلبه على الشمال بنتيجة (31 – 21) في المباراة التي أقيمت بينهما يوم الأمس ضمن منافسات الجولة الثالثة عشرة من الدوري.

ورفع العربي الذي كان قد خسر في الجولة الماضية أمام السد، رصيده بهذا الفوز إلى 33 نقطة في المركز الثاني ، فيما أصبح رصيد الشمال بعد الخسارة 19 نقطة في المركز الثامن.

وفي مباراة ثانية، عاد الريان أيضا إلى طريق الانتصارات بعد خسارته في الجولة الماضية أمام الوكرة، حيث فاز على نادي قطر بنتيجة (27 – 23). وبهذا الفوز، رفع الريان رصيده إلى 28 نقطة في المركز الخامس، بينما أصبح رصيد نادي قطر 15 نقطة في المركز العاشر.

وتستكمل الجولة الثالثة عشرة من الدوري العام القطري للرجال لكرة اليد اليوم /الخميس/، حيث تقام ثلاث مباريات تجمع الأهلي مع الخور، والغرافة مع السد، والوكرة مع الدحيل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format