👮‍♂️ Government

Qatar Expresses Solidarity and Support of King Abdullah II’s Decisions

دولة قطر تعرب عن مساندتها الكاملة لقرارات الملك عبدالله الثاني

QNA

Doha: The State of Qatar expressed Saturday its solidarity with and full support of the Hashemite Kingdom of Jordan in all the decisions and measures of HM King Abdullah II bin Hussein of the Hashemite Kingdom of Jordan to maintain peace and stability and enhance the country’s progress and prosperity.

The State of Qatar stressed, in a statement, that the security and stability of the Hashemite Kingdom of Jordan is an integral part of Qatar’s security and stability, stressing that the strength of strategic bilateral relations will remain a guardian against all attempts to undermine security and stability in the two countries and the region.

قنا

الدوحة: أعربت دولة قطر عن تضامنها التام ووقوفها مع المملكة الأردنية الهاشمية الشقيقة، ومساندتها الكاملة للقرارات والإجراءات التي تصدر من جلالة الملك عبدالله الثاني بن الحسين ملك المملكة الأردنية الهاشمية الشقيقة لحفظ الأمن والاستقرار وتعزيز مسيرة التقدم والازدهار في البلاد.

وأكدت دولة قطر، في بيان، أن أمن واستقرار المملكة الأردنية الهاشمية جزء لا يتجزأ من أمنها واستقرارها، وشددت على أن العلاقات الاستراتيجية المتطورة بين البلدين الشقيقين ستظل حارسا أمينا وقويا أمام أية محاولات للنيل من الأمن والاستقرار في البلدين والمنطقة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format