🐎Various

Al-Rayyan, Al-Ahli Reach Semi-finals of Amir Volleyball Cup

الريان والأهلي يتأهلان إلى نصف نهائي كأس الأمير للكرة الطائرة

QNA

Doha: Al-Rayyan and Al-Ahli qualified for the semi-finals of HH the Amir Volleyball Cup after Al-Rayyan beat Qatar and Al-Ahli defeated Al-Wakra in the matches played at the Qatar Volleyball Association Hall within the quarter-final round of the tournament that ends on April 7, 2021.

In the first match, Al-Rayyan defeated Qatar by three straight sets, 25-23, 25-13, 25-22, while Al-Ahli beat Al-Wakra in the second with 25-12, 19-25, 25-18, 25-20.

In the semi-final which will be held on April 1 and April 3, Al Rayyan will meet Al-Ahli and Police will take on Al-Arabi.

قنا

الدوحة: تأهل فريقا الريان والأهلي إلى الدور نصف النهائي من بطولة كأس سمو أمير البلاد المفدى للكرة الطائرة، وذلك بعد فوزهما تواليا على فريقي قطر والوكرة في المباراتين اللتين أقيمتا مساء الأمس على صالة اتحاد اللعبة ضمن الدور ربع نهائي للبطولة التي تختتم في السابع من شهر إبريل المقبل .

ففي المباراة الاولى نجح الريان في الفوز على نظيره القطراوي بثلاثة أشواط نظيفة بواقع / 25 – 23 و 25 – 13 و 25 – 22 /، أما في المباراة الثانية فحقق الأهلي الفوز على الوكرة بثلاثة أشواط لشوط واحد بواقع / 25 – 12 و19 – 25 ،و 25 – 18 و 25 – 20 /.

وسيلتقي في الدور نصف النهائي من البطولة الذي سيقام بنظام الذهاب والاياب في الأول والثالث من ابريل المقبل ، الريان مع الأهلي، والشرطة مع العربي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format