😎 LifeStyle🎮Games & Movies

Star Wars Fans Build ‘Mandalorian’ Spaceship

هواة حرب النجوم يصنعون نموذجًا لسفينة فضائية

AFP

Yakutsk: Star Wars fans in The Siberian Yakutsk created a very real-life replica of the spacecraft Razor Crest in The Mandalorian.

In detail, the spacecraft used in the Star Wars series by the mysterious bounty hunter Din Djarin was set up on a snow-capped hill overlooking Yakutsk, the capital of the Russian Republic of Sakha in Siberia.

Il Fyodorov, 28-year-old, who spent three months making the spacecraft with a number of friends, said the ship was made up of fibroids, metal and plastic, which are four metres high and weigh more than a ton.

أ ف ب

ياكوتس: صنع عشاق «ستار وورز» (حرب النجوم) في ياكوتسك السيبيرية نموذجًا شديد المطابقة للواقع من سفينة الفضاء «ريزور كريست» في مسلسل «ذي ماندالوريان». وفي التفاصيل أن هذه المركبة الفضائية التي استخدمها في سلسلة «ستار وورز» صائد الجوائز الغامض دين دجارين أقيمت على تلة تكسوها الثلوج تطل على ياكوتسك، عاصمة جمهورية ساخا الروسية في سيبيريا. وقال آيل فيودوروف (28 عامًا) الذي تولى صنع المركبة مع عدد من أصدقائه على مدى ثلاثة أشهر إن السفينة مكوّنة من ألواح ليفية ومعدن وبلاستيك ويبلغ ارتفاعها أربعة أمتار وتزن أكثر من طن.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format