🥅 LEAGUES

Will Cristiano Ronaldo return to Real Madrid?

هل سيعود “رونالدو” إلى ريال مدريد؟

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Real Madrid’s coach Zinedine Zidane and Karim Benzema, have both commented on the possibility of Portuguese star Cristiano Ronaldo coming to Real Madrid this summer from Juventus.

According to CNN, Zidane commented on the news that Ronaldo is about to return to the royal team in remarks to Sky Sports: “This may happen”, but he then added: “Cristiano is now a player at Juventus and we have to respect that,”.

Zidane said ahead of his team’s match against Atlanta in the second leg of the Champions League final, on Tuesday at alfredo di Stéfano Stadium: rumors of Ronaldo’s return? Yes, everything is possible, we know Cristiano Ronaldo, we know his character, and we remember everything he did for the team.

The French coach added: “I was lucky to supervise his training, Cristiano impressed me a lot and now he is helping another team.”

Benzema declined to comment on the news, saying he was “not the coach or the president” to talk about it, but praised what Ronaldo had done with Real Madrid during his time.

News has been raised about the imminent return of the Portuguese star to Real Madrid after Juventus exited the round of 16 of the Champions League last week against Porto.

Ronaldo played for Real Madrid between 2009 and 2018 after moving into the squad from Manchester United.

الشرق

الدوحة: علق كل من المدرب الفرنسي لريال مدريد، زين الدين زيدان، ومواطنه المهاجم، كريم بنزيما، على إمكانية قدوم النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو إلى صفوف الفريق الملكي هذا الصيف قادما من نادي يوفنتوس الإيطالي.

وحسب موقع سي إن إن ، علق زيدان على الأنباء التي تحدثت عن قرب عودة رونالدو إلى صفوف الفريق الملكي في تصريحات لقناة سكاي سبورتس البريطانية: “قد يحدث ذلك”، لكنه أضاف قائلا: “كريستيانو الآن لاعب في يوفنتوس وعلينا احترام ذلك”، حسب قوله.

وقال زيدان قبل مباراة فريقه ضد أتلانتا الإيطالي في إياب الدور ثمن النهائي لدوري أبطال أوروبا، غدا الثلاثاء على ملعب “ألفريدو دي ستيفانو”: إشاعات عودة رونالدو؟ نعم، كل شيء ممكن، نعرف كريستيانو رونالدو، ونعرف شخصيته، ونتذكر كل ما فعله من أجل الفريق.

وأضاف المدرب الفرنسي: “لقد كنت محظوظا بالإشراف على تدريبه، كريستيانو أثار إعجابي كثيرا، وحاليا هو يساعد فريقا آخر”.

من جانبه، رفض بنزيما التعليق على هذه الأنباء قائلا إنه “ليس المدرب أو الرئيس” ليتحدث عن ذلك، لكنه امتدح ما قدمه رونالدو مع الفريق الملكي خلال الفترة التي قضاها بين أسواره.

وكانت قد أثيرت أنباء حول قرب عودة النجم البرتغالي إلى صفوف الريال بعد خروج يوفنتوس من دور الـ16 لدوري أبطال أوروبا الأسبوع الماضي أمام بورتو البرتغالي.

يذكر أن رونالدو لعب في صفوف ريال مدريد بين عامي 2009 و2018 بعد أنا نتقل إلى صفوف الفريق قادما من نادي مانشستر يونايتد الإنجليزي.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format