🐎Various

Handball League: Al-Duhail & Al-Wakrah Beat Al-Shamal & Al-Sadd

الدحيل والوكرة يفوزان على الشمال والسد بدوري كرة اليد

QNA

Doha: Al-Duhail defeated Al-Shamal 29/27 in the match that brought them together today in the sixth round of the Qatari General Handball League for men.

Al-Duhail took advantage in the first half, ending the half with a three-goal difference 17/14, while Al-Shamal tried to make a comeback in the second half, but Al-Duhail managed to maintain its lead and thus clinched the victory, raising its score to 13 points in fourth place compared to 8 points for Al-Shamal in seventh place.

In the second match, Al-Wakrah defeated Al-Sadd, 26/23.

The first half of the match was evenly matched, ending in a draw 15/15, while Al-Wakrah took advantage in the second half, stealing to reach point 13 in sixth place, while Al-Sadd stopped at 8 points in eighth.

The sixth round of the Qatari Handball League for men began yesterday with two matches, where Al-Gharafa and Al-Ahli tied with a score of 28/28, and Al-Arabi and Al-Rayyan tied 25/25.

قنا

الدوحة: فاز الدحيل على الشمال بنتيجة 29 / 27 في اللقاء الذي جمعهما الأمس ضمن منافسات الجولة السادسة من الدوري العام القطري للرجال لكرة اليد.

وحقق الدحيل تفوقا في الشوط الأول الذي أنهاه متقدما بفارق ثلاثة أهداف 17 / 14 ، فيما حاول الشمال تدارك تأخره في الشوط الثاني ولكن الدحيل نجح في الحفاظ على تقدمه وبالتالي حسم الفوز لصالحه رافعا رصيده إلى 13 نقطة في المركز الرابع مقابل 8 نقاط للشمال في المركز السابع.

وفي مباراة ثانية فاز الوكرة على السد بنتيجة 26 / 23 .

وكان الشوط الأول من المباراة متكافئا، حيث انتهى بالتعادل بواقع 15 / 15 ، بينما حقق الوكرة أفضلية في الشوط الثاني تمكن على أثرها من حسم الفوز لصالحه ليصل إلى النقطة 13 في المركز السادس في حين أصبح رصيد السد 8 نقاط في المركز الثامن.

وكانت الجولة السادسة من الدوري العام القطري للرجال لكرة اليد بدأت أمس بلقاءين حيث تعادل الغرافة والأهلي بنتيجة 28 / 28 ، كما تعادل العربي والريان بنتيجة 25 / 25 .

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format