😎 LifeStyle🍕F&B

McDonald’s Qatar brings you, ‘A Spice for every Taste!’

إضافات جديدة إلى قائمة وجبات ماكدونالدز: “حار بأكثر من خيار!”

Spicy lovers, are you ready for the challenge?

McDonald’s is taking you on a roller coaster of spices with their new exciting Spicy Chicken Range featuring a variety of chicken meals. The least Spicy of the scale being the Spicy Chicken McNuggets, every bite will mildly tingle your taste buds. Then comes the Spicy Chicken Burger to add a little more heat and a lot more flavor, followed by the enticing Spicy McChicken, spiced just right to make spice lovers smile!

You still feel like going the extra mile?

We have what it takes to light up your spice fire with the Grand Chicken Spicy, the spiciest of them all! You might find a favorite or you might find it hard to choose one, but rest assured, there is a mouth-watering spice available for every taste.

Always looking to delight their customers, McDonald’s has made sure there is a variety of options for their variety of customers. As guaranteed by Mr. Mithqal Abu Nasser, General Manager of McDonald’s Qatar, “Quality is our top priority, coupled with ongoing focus on food safety, hygiene, and customer well-being.”

Hurry and challenge your taste buds for the spiciest of McDonald’s experiences, and don’t forget to grab your Spicy Chicken McNuggets and Spicy Chicken Burger as they’re only available for a limited time! Make your way to any McDonald’s restaurant, or order your favorite Spicy Chicken meal from your office, or the comfort of your home through the McDonald’s App.

While you await your order, McDonald’s is offering you a chance to win amazing valuable prizes. All you have to do is download the McDonald’s App to participate in the ‘Spice It Up’ challenge and maybe you could be one of the lucky winners.

Let’s start spicing it up!

نداء إلى عشاق السبايسي…جاهزون للتحدّي الكبير؟

تدعوكم ماكدونالدز إلى مرافقتها في رحلةٍ جديدةٍ مع وجبات الدجاج الفريدة الممزوجةٍ بباقةٍ من أطيب البهارات الحارة التي تتدرّج من الأخفّ إلى الأقوى لتناسب كافّة الأذواق. نبدأ مع وجبة السبايسي تشيكن ماك ناجتس ببهاراتها الخفيفة التي تدلّل الشهية بنفحةٍ ناعمة من الحار، لننتقل إلى وجبة السبايسي تشيكن برجر التي تفوقها قليلاً بالبهارات وبكميّة الحار، ثمّ تأتي وجبة الماك تشيكن سبايسي المعدّلة البهارات لترسم الضحكة على وجوه محبّي هذه النكهة!

وإذا شعرتم أنّ نسبة الحار هذه لا تكفيكم، لا تتردّدوا في تذوّق وجبة الجراند تشيكن سبايسي لإشعال نار شهيّتكم بأقوى درجة من البهارات! قد تفضّلون واحدةً على الأخرى كما قد تسودكم الحيرة في الاختيار ولكن ستستمتعون حتمًا بما تتذوّقون لأنّ الحار لدينا بأكثر من خيار!

وبما أنّ همّ ماكدونالدز الدائم هو إرضاء زبائنها، فقد حرصت على تنويع خيارات الحار ودرجاته لتناسب كافّة الأذواق. كما أكّد السيّد مثقال أبو ناصر المدير العام لماكدونالدز قطر أنّ “الجودة هي أولويّتنا القصوى وهمّنا الأكبر هو الالتزام بأعلى معايير سلامة الأغذية والنظافة ورفاه الزبائن”.

أسرعوا وشاركوا في التحدي لخوض أجمل التجارب مع مجموعة السبايسي الجديدة. لا تنسوا أن تتذوّقوا السبايسي تشيكن ناجتس والسبايسي تشيكن برجر لأنّهما متوفّرتان لمدّةٍ محدودةٍ فقط! إحصلوا على وجبتكم السبايسي المفضلة من أي من فروع ماكدونالدز أو اطلبوها مباشرةً إلى مكاتبكم أو منازلكم عبر تطبيق ماكدونالدز.

وفيما تنتظرون وجباتكم، لا تفوّتوا فرصتكم بالفوز بأجمل الهدايا من ماكدونالدز. كلّ ما عليكم فعله هو تنزيل تطبيق ماكدونالدز والمشاركة في تحدّي “سبايس إت آب” لتكونوا من بين الفائزين.

نكهات جديدة لسعادة أكيدة!


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format