🌍 World

Oman to Extend Closure of Beaches, Parks

سلطنة عمان تقرر تمديد غلق الشواطئ والمنتزهات والحدائق العامة

QNA

Muscat: The Sultanate of Oman decided Thursday to extend the closure of beaches and public parks in all governorates of the Sultanate till further notice, while preventing all types of gatherings in houses, farms, winter camps, etc.

The Supreme Committee tasked with tackling COVID-19 recommends that the public avoid family gatherings in homes and other private places, Omani News Agency (ONA) said.

The Omani Ministry of Health announced Wednesday that the total of reported cases of Coronavirus (COVID-19) in the Sultanate reached 140,300. 

قنا

مسقط: قررت سلطنة عمان، الأمس ، تمديد غلق الشواطئ والمنتزهات والحدائق العامة في كافة محافظات السلطنة، حتى إشعار آخر مع التأكيد على منع التجمعات بكافة أنواعها في الاستراحات والمزارع والمخيمات الشتوية وغيرها.

وذكرت وكالة الأنباء العمانية، أن اللجنة العليا المكلفة ببحث آلية التعامل مع التطورات الناتجة عن انتشار فيروس كورونا /كوفيد 19/ ، قد أوصت بتجنب تجمعات العوائل في المنازل وغيرها من الأماكن الخاصة.

الجدير بالذكر أن إجمالي عدد حالات الإصابة بفيروس كورونا /كوفيد-19/ المسجلة في سلطنة عمان حتى /أمس/ بلغ 140300 حالة، حسبما ذكرت وزارة الصحة العمانية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format