🥅 LEAGUES

La Liga: Barcelona Drop Two Points against Cadiz

الدوري الإسباني: سقوط برشلونة في فخ التعادل مع قادش

QNA

Barcelona: Barcelona conceded a las minute equalizer and dropped two crucial points against Cadiz in a 1-1 draw after dominating the game on Sunday in La Liga.

After Atletico Madrid lost against Levante on Saturday it was an opportunity for Ronald Koeman’s side to put pressure on the leaders.

But deep-sitting Cadiz proved difficult to crack and found a stunning leveller through Alex Fernandez from the penalty spot after a Clement Lenglet foul on Ruben Sobrino.

Lionel Messi had stroked home from the spot after Iza Carcelen fouled Pedri to break the deadlock in the 32nd minute, but the Catalans were punished for wasting several chances to add to their lead.

The result leaves Barcelona third, eight points behind Atletico and and five behind second-place Real Madrid. 

قنا

برشلونة: سقط فريق برشلونة في فخ التعادل مع ضيفه قادش (1-1) في المباراة التي جرت بينهما على ملعب “كامب نو” في الجولة الرابعة والعشرين من بطولة الدوري الإسباني لكرة القدم.

وتقدم برشلونة بواسطة صانع ألعابه الأرجنتيني ليونيل ميسي من ركلة جزاء في الدقيقة( 32)، إلا ان قادش أدرك التعادل عن طريق أليكس فيرنانديس من ركلة جزاء أيضا في الدقيقة (89).

وأهدر برشلونة نقطتين ثمينتين كانتا ستقلصان الفارق بينه وبين المتصدر أتلتيكو مدريد الذي خسر أمام ليفانتي (صفر-2)، ليرفع بهذا التعادل رصيده إلى 47 نقطة في المركز الثالث بمباراة أقل عن ريال مدريد الثاني برصيد 52 نقطة.

وأقيمت مساء الأحد ثلاث مباريات أخرى في نفس الجولة، أسفرت عن فوز ريال سوسييداد على ضيفه ديبورتيفو ألافيس (4-صفر) ، وهويسكا على ضيفه غرناطة (3-2) ، وتعادل أتلتيك بيلباو مع ضيفه فياريال (1-1).

وتختتم اليوم الجولة بمواجهة وحيدة تجمع أوساسونا وضيفه إشبيلية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format