⚽ QSL

QFA Disciplinary Committee Suspends Akram Afif for Two Matches

لجنة الانضباط باتحاد كرة القدم توقف لاعب السد أكرم عفيف مباراتين

QNA

Doha: Qatar Football Association (QFA) announced Sunday the Disciplinary Committee’s decision to suspend Akram Afif, Al Sadd player, for two matches and to fine him QR 30,000 in the wake of his statements to the media following his team’s Qatar Cup semi-final match against Al Rayyan last Thursday.

Qatar Football Association stated that the two matches are the next match in the QNB League on Monday evening and the final match of the Qatar Cup on Friday.

Afif made controversial statements saying that his team was playing against 11 and half players, referring to the referee who, according to Afif, did not provide protection for his team.

قنا

الدوحة: قررت لجنة الانضباط بالاتحاد القطري لكرة القدم، الأمس، إيقاف أكرم عفيف لاعب السد مباراتين وتغريمه بمبلغ 30 ألف ريال، وذلك على خلفية التصريحات التي أدلى بها عقب مباراة فريقه أمام الريان في بطولة كأس قطر يوم الخميس الماضي.

وبعد هذه العقوبة، سوف يغيب أكرم عفيف عن مواجهة فريقه أمام العربي مساء اليوم في الجولة الـ 17 من بطولة الدوري القطري لكرة القدم، وكذلك عن المباراة النهائية لبطولة كأس قطر التي ستجري يوم الجمعة المقبل.

وكان اللاعب أكرم عفيف، قد أدلى بتصريح مثير عقب فوز فريقه على الريان بهدف نظيف في نصف نهائي كأس قطر، أكد فيه أن فريقه كان يلعب ضد 11 لاعبا ونصف، في إشارة منه إلى الحكم الذي أدار اللقاء، والذي اتهمه بعدم توفير الحماية لفريقه.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format