🥅 LEAGUES

UEFA Europa League: Arsenal to Face Benfica in Greece

الاتحاد الأوربي ينقل مباراة أرسنال مع بنفيكا إلى اليونان

QNA

London: UEFA announced that the UEFA Europa League round of 32 second leg between Arsenal and Benfica will now take place at the Stadio Georgios Karaiskakis in Piraeus, Greece.

It added that the date of the match is February 25, 2021, one week after Benfica’s “home” game takes place at Stadio Olimpico in Rome.

UEFA previously said that the away goals rule will apply even though neither Arsenal nor Benfica has home advantage.

Both neutral venues were already being prepared for use in the Europa League. Olympiacos hosts PSV Eindhoven next week and Roma hosts Braga on February 25.

قنا

لوزان: أعلن الاتحاد الأوربي لكرة القدم، الأمس، نقل مباراة الاياب من دور الـ32 بمسابقة الدوري الأوروبي /يوروبا ليغ/ بين أرسنال الإنجليزي وبنفيكا البرتغالي إلى اليونان، حيث كانت مقررة في لندن.

وتقام المباراة على ملعب /يورغيوس كارايسكاكيس/ الخاص بنادي أولمبياكوس في 25 فبراير الحالي، علما بأن مباراة الذهاب نقلت في وقت سابق من لشبونة إلى روما بسبب قيود السفر المفروضة جراء تداعيات فيروس /كورونا/.

كما أعلن الاتحاد الأوربي لكرة القدم نقل مباراة توتنهام الانجليزي ومضيفه فولفسبيرغر من النمسا في ذهاب الدور الـ32 من /يوروبا ليع/ المحدد ان تلعب في 18 من الشهر الحالي من ملعب الاخير الى ملعب بوشكاش ارينا في بودابست بسبب التدابير الخاصة بفيروس /كورونا/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format