💰 Business

QA temporarily suspends bookings for travelers from 20 countries to KSA

القطرية توقف مؤقتا حجوزات المسافرين من ٢٠ دولة إلى السعودية

Doha: Qatar Airways announced that it will not accept bookings temporarily for travelers from 20 countries to Saudi Arabia, due to the recently announced restrictions on travelers to the Kingdom.

The national carrier – in its official account on Twitter – indicated that Saudi citizens, diplomats, and health practitioners were excluded from the decision, calling for visiting its website http://qatarairways.com to change or cancel the reservation or refund the price of the ticket.

Qatar Airways currently operates a daily flight from Riyadh, four flights a week from Jeddah, and a daily flight from Dammam, to its award-winning headquarters, Hamad International Airport, flights from the airport fly to more than 120 destinations worldwide.

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية أنها لن تقبل مؤقتاً حجوزات المسافرين من 20 دولة إلى السعودية، بسبب القيود التي تم الإعلان عنها مؤخراً على المسافرين إلى المملكة.

وأشارت الناقلة الوطنية – في حسابها الرسمي على تويتر – إلى استثناء المواطنين السعوديين والدبلوماسيين والممارسين الصحيين من القرار، داعية إلى زيارة موقعها الإلكتروني http://qatarairways.com  لتغيير الحجز أو إلغاؤه أو استرداد ثمن التذكرة.

وتسير الخطوط الجوية القطرية حالياً رحلة يومياً من الرياض، وأربع رحلات أسبوعياً من جدة، ورحلة يومياً من الدمام، إلى مقر عملياتها الحائز على جوائز عالمية مطار حمد الدولي، المطار الذي تنطلق منه رحلات إلى أكثر من 120 وجهة عالمياً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format