💉 Health🦠Coronavirus

Ministries to hold press conference today on Social Distance programme

الوزارات تعقد مؤتمراً صحفياً اليوم عبر برنامج المسافة الاجتماعية

The Peninsula Online

Doha: A joint press conference by various ministries will be held today on Qatar Television.

Qatar Television tweeted that a joint press conference of Ministry of Public Health (MoPH), Ministry of Interior (MoI) and Ministry of Commerce and Industry (MoCI) will be held during the Social Distance programme telecast on Qatar Television today, Wednesday, February 3 at 9pm.

The officials are expected to discuss the latest developments regarding the Covid-19 situations. 

Last Thursday senior MoPH officials addressed the public through the same programme and said the number of coronavirus cases are increasing in the last few days and the number of hospitalisations are also on the rise. The officials urged the public to follow all the precautions like wearing masks, maintaining social distancing, washing or sanitising hands and avoiding crowded places to break the chain and avoid a second wave of Covid-19 in Qatar.

Source: thepeninsulaqatar

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: سيعقد مؤتمر صحفي مشترك بين مختلف الوزارات اليوم على تلفزيون قطر.

نشر تلفزيون قطر على تطبيق تويتر أن مؤتمرا صحفيا مشتركا بين وزارة الصحة العامة ووزارة الداخلية ووزارة التجارة والصناعة سيعقد خلال برنامج المسافة الاجتماعية الذي يبث على تلفزيون قطر اليوم الأربعاء 3 فبراير. في 21:00.

من المتوقع أن يناقش المسؤولون آخر التطورات المتعلقة بأوضاع كوفيد-19.

خاطب كبار المسؤولين في وزارة الصحة العامة، يوم الخميس الماضي، الجمهور من خلال نفس البرنامج قائلين إن عدد حالات الإصابة بفيروس كورونا آخذ في الازدياد في الأيام القليلة الماضية وأن عدد حالات العلاج في المستشفيات آخذ في الارتفاع أيضًا وحث المسؤولون الجمهور على اتباع جميع الاحتياطات مثل ارتداء الكمامات والحفاظ على التباعد الاجتماعي وغسل اليدين أو تعقيمها وتجنب الأماكن المزدحمة لكسر السلسلة وتجنب موجة ثانية من كوفيد-19 في قطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
6
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format