📚Education

QF Launches Online Application for Education City

مؤسسة قطر تطلق تطبيقا إلكترونيا خاصا بالمدينة التعليمية

QNA

Doha: Qatar Foundation for Education, Science and Community Development (QF) has launched the Education City App.

A simple tool for people to discover more about the events, activities, and opportunities available within the home of QF, and register to participate, the free-to-download app showcases how Education City is a hub of community life that provides something for everyone to enjoy.

It joins a portfolio of new digital platforms created to promote Education City to a wider audience virtually, alongside a dedicated website containing digital recordings that give visitors an immersive insight into QFs range of events and activities; and the Education City Marketplace, which is supporting businesses in Qatar by providing them with a shop window to sell their unique and creative handcrafted goods.

قنا

الدوحة: أطلقت مؤسسة قطر للتربية والعلوم وتنمية المجتمع، تطبيقا رقميا جديدا خاصا بالمدينة التعليمية، يمكن من خلاله لكافة أفراد المجتمع التعرف على الفعاليات والأنشطة والفرص المتاحة في المدينة التعليمية، مع توفير خاصية التسجيل لحضور تلك الأنشطة والمشاركة فيها بسهولة.

وذكرت المؤسسة ، أن التطبيق يعكس الحياة داخل المدينة التعليمية، وما توفره لأبناء المجتمع بمختلف فئاتهم العمرية واهتماماتهم من فرص تشمل مجالات متنوعة. وبذلك، ينضم التطبيق إلى مجموعة من المنصات الرقمية الخاصة بالمؤسسة والتي يمكن من خلالها التعرف على المدينة التعليمية وما توفره من خدمات وأنشطة.

ويأتي هذا التطبيق ليعزز فرص استكشاف المدينة التعليمية، إلى جانب الموقع الإلكتروني الخاص بها، والذي يتيح أيضا للمستخدمين فرصة الاطلاع عن كثب على كل ما تقدمه المدينة التعليمية للمجتمع بالإضافة إلى سوقها الذي يدعم المشاريع الصغيرة في دولة قطر عبر تزويد أصحابها بمساحة مخصصة لعرض منتجاتهم يدوية الصنع وبيعها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format