🐎Various

Al Ahli Maintain Second Place in Qatar Men’s Volleyball League

الأهلي يحافظ على وصافة الدوري القطري للكرة الطائرة

QNA

Doha: Al Ahli maintained second place in the general men’s volleyball league for the 2020-2021 season after they secured a 3-0 win over Al Shamal in their match at the Qatar Volleyball Association Hall. The match is within the second division of the competition that comes to a close on February 6, 2021.

The match results were 28-26, 25-19, 25-22. Al Ahli managed to raise their points to 40, while Al Shamal remained in tenth place with four points.

Meanwhile, the Qatar Volleyball Association announced that the draw for HH the Amir Cup will be held on February 7. The cup will be held from February 11 to 19 which will also see the organization of the Qatar Volleyball Cup. 

قنا

الدوحة: حافظ فريق الأهلي على المركز الثاني في الدوري العام للكرة الطائرة للرجال لموسم 2020 – 2021 ، وذلك بعد فوزه مساء الأمس على الشمال بنتيجة ثلاثة أشواط لصفر، في المباراة التي جمعتهما على صالة الاتحاد ضمن القسم الثاني من المنافسة التي تنتهي في السادس من شهر فبراير المقبل.

وجاءت نتيجة أشواط المباراة بواقع / 28 – 26 و 25 – 19 و25 – 22 /، وبذلك رفع الأهلي رصيده إلى النقطة 40 ، فيما ظل الشمال بخسارته في المركز العاشر برصيد أربع نقاط فحسب.

ومن جهة أخرى، أعلن الاتحاد القطري للكرة الطائرة أن يوم السابع من فبراير المقبل سيشهد سحب قرعة تصفيات كأس سمو أمير البلاد المفدى للعبة، التي ستقام خلال الفترة من 11 وحتى 19 من الشهر المقبل، الذي سيشهد أيضا تنظيم منافسات بطولة كأس قطر لكرة الطائرة.

يشار إلى أن الفرق الحاصلة على المراكز من الأول وحتى الرابع في الدوري العام للرجال هي التي ستتنافس على كأس قطر لكرة الطائرة، أما منافسات تصفيات كأس سمو أمير البلاد المفدى، فستشهد مشاركة الفرق الحاصلة على المراكز من الخامس وحتى العاشر في الدوري.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format