💰 Business

Qatar Airways announces resumption of flights to UAE

القطرية تعلن استئناف رحلاتها إلى الإمارات

Doha: Qatar Airways has announced through its official Twitter account the resumption of flights to the UAE. It said through a tweet: ” Qatar Airways announces the resumption of flights to the UAE, with flights to Dubai to resume from January 27, 2021, and Abu Dhabi on January 28th”, adding that it will resume flights to the UAE with two daily flights to Dubai and a daily flight to Abu Dhabi.

In another tweet, it said: “Passengers in United Arab Emirates will have the ability to connect to the largest network in the region with over 800 weekly frequencies to more than 120 destinations.”

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية عبر حسابها الرسمي في تويتر، عن استئناف رحلاتها إلى الإمارات العربية المتّحدة.

وقالت -في تغريدة- :”الخطوط الجوية القطرية تعلن استئناف رحلاتها إلى الإمارات العربية المتحدة، مع إعادة تشغيل رحلاتها إلى دبي اعتباراً من 27 يناير 2021، وإلى أبو ظبي في 28 يناير” وأضافت أنّها:”ستستأنف رحلاتها إلى الإمارات العربية المتحدة مع رحلتين يومياً إلى دبي ورحلة يومياً إلى أبوظبي”. 

وفي تغريدة أخرى أردفت: “سيحظى المسافرون من الإمارات العربية المتحدة بالفرصة للحجز على ما يزيد عن 800 رحلة أسبوعياً تتجه إلى أكثر من 120 وجهة عالمياً مع الخطوط الجوية القطرية”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format