💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways resumes its flights to Egypt

القطرية تستأنف رحلاتها إلى مصر

Doha: Qatar Airways announced the resumption of its flights to the Arab Republic of Egypt, with daily flights to Cairo International Airport.

The national carrier said – on its Twitter account – that it operates its daily flights to Cairo aboard a fleet of Boeing 787 Dreamliners.

It indicated that, after resuming flights to Cairo, it will resume operating its flights to Alexandria International Airport in Egypt, starting January 25, 2021.

Last Wednesday, the national carrier announced the resumption of its flights to Cairo.

The national carrier said on its Twitter account that it will resume flights to Egypt, starting with Cairo on January 18 and then Alexandria on January 25, indicating that it will operate a daily trip to Cairo and two flights a week to Alexandria.

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية عن استئناف رحلاتها إلى جمهورية مصر العربية مع رحلات يومياً إلى مطار القاهرة الدولي.

وقالت الناقلة الوطنية – في حسابها على تويتر – إنها تسيّر رحلاتها اليومية إلى القاهرة على متن أسطول من طائرات بوينغ 787 دريملاينر.

وأشارت إلى أنه بعد استئناف الرحلات إلى القاهرة، ⁩ ستعاود تشغيل رحلاتها إلى مطار الإسكندرية الدولي في مصر اعتباراً من 25 يناير 2021.

وكانت الناقلة الوطنية قد أعلنت الأربعاء الماضي عن استئناف رحلاتها إلى القاهرة.

وقالت عبر حسابها بموقع تويتر إنها ستستأنف الرحلات إلى مصر بدءاً بالقاهرة في 18 يناير ثم الإسكندرية في 25 يناير، موضحة أنها ستسير رحلة يومياً إلى القاهرة ورحلتين أسبوعياً إلى الإسكندرية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format