💰 Business

Qatar Airways: 35% discounts in tourism and business rates

القطرية: ٣٥٪ خصومات في أسعار السياحة والأعمال

Al-Sharq – WGOQatar Tranlations 

Doha: British website RaillyNews said Qatar Airways is the best airline in the world offering special fares in economy and business class. By planning in advance for a family vacation, where they can take advantage of the Qatar Airways offer, which offers discounts of up to 35 % and a baggage allowance of up to 40 kilograms. Additional Qpoints when booking via the mobile app. The flight can also be crowned with a discount of up to 20% on award-winning HIA lounge reservations, up to 20% off transportation services in Al Maha, and up to 20% off excess baggage when booking online.

“Through our rates and special campaigns, we invite our passengers to plan their next trip, discover the beauty of the world and have new memories. At Qatar Airways, we offer our passengers the opportunity to have fun while relaxing on a quiet beach,” said Ms. Ferret Axon, Regional Director of Qatar Airways in Southeast Europe.

Enjoy stunning urban shadows or navigate stunning landscapes. Our passengers can take advantage of guaranteed flexibility on tickets purchased until April 30th, 2021, including unlimited changes in date or destination and uninterrupted return.

 الشرق

الدوحة: قال موقع raillynews البريطاني ان الخطوط الجوية القطرية أفضل شركة طيران في العالم تقدم أسعارًا خاصة في الدرجة السياحية ودرجة رجال الأعمال. من خلال التخطيط المسبق لقضاء العطلة مع العائلة، حيث يمكن الاستفادة من عرض الخطوط الجوية القطرية التي تقدم خصومات تصل إلى 35 في المائة وبدل أمتعة يصل إلى 40 كجم بالإضافة إلى ذلك، سيكسب أعضاء نادي الامتياز ضعف كيومايلز عند الحجز عبر الإنترنت، و 50٪ من الكيوبوينتس الإضافية عند الحجز عبر تطبيق الهاتف المحمول. كما يمكن تتويج الرحلة بخصم يصل إلى 20٪ على حجوزات صالات مطار حمد الدولي الحائزة على جوائز، وخصم يصل إلى 20٪ على خدمات النقل في المها، وخصم يصل إلى 20٪ على وزن الأمتعة الزائدة عند الحجز عبر الإنترنت.

وقالت السيدة فيريت أكسون، المدير الإقليمي للخطوط الجوية القطرية في جنوب شرق أوروبا: “من خلال الأسعار والحملات الخاصة التي نقدمها، ندعو مسافرينا للتخطيط لرحلتهم التالية واكتشاف جمال العالم وجمع ذكريات جديدة. في الخطوط الجوية القطرية، نقدم لركابنا الفرصة للاستمتاع أثناء الاسترخاء على شاطئ هادئ، والاستمتاع بالظلال الحضرية الخلابة أو التنقل في المناظر الطبيعية الخلابة. ويمكن لمسافرينا الاستفادة من المرونة المضمونة على التذاكر المشتراة حتى 30 أبريل 2021، بما في ذلك تغييرات غير محدودة في التاريخ أو الوجهة والعودة دون انقطاع.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format