💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways to resume flights to three Saudi cities

الخطوط الجوية القطرية تستأنف رحلاتها إلى ثلاث مدن سعودية

Doha: Qatar Airways announced that the airline will resume flights to Saudi Arabia, starting with services to Riyadh on Monday, January 11, 2021, followed by Jeddah on Thursday, January 14 and Dammam on Saturday, January 16 .

Qatar Airways flights will start with a daily service to Riyadh, four flights a week to Jeddah and daily flights to Dammam.

Qatar Airways added in a tweet: “All Qatar Airways flights to KSA will be operated exclusively by widebody aircraft including the Boeing 777-300, Boeing 787-8 and Airbus A350.”

“We also look forward to resuming a strong relationship with our trade and cargo partners in KSA, as well as the major airports in the country,” Qatar Airways added.

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية أن الناقلة ستستأنف رحلاتها إلى المملكة العربية السعودية، بدءاً من الخدمات إلى الرياض يوم الاثنين 11 يناير 2021، تليها جدة يوم الخميس 14 يناير والدمام يوم السبت 16 يناير.

وستبدأ رحلات الخطوط الجوية القطرية بخدمة يومية إلى الرياض، وأربع رحلات أسبوعياً إلى جدة، ورحلات يومية إلى الدمام.

وأضافت الخطوط الجوية القطرية في تغريدة على تويتر: “سيتم تسيير جميع رحلات الخطوط الجوية القطرية إلى المملكة العربية السعودية حصريًا من خلال طائرات واسعة بما في ذلك طائرات بوينغ 777-300 وبوينج 787-8 وإيرباص A350”.

وأضافت “نحن نتطلع أيضاً إلى استئناف العلاقة القوية مع شركائنا في التجارة والشحن في المملكة العربية السعودية، فضلاً عن المطارات الرئيسية في البلاد”.

كما أعلنت شركة الطيران السعودية أنها ستبدأ رحلاتها إلى الدوحة اعتباراً من 11 يناير.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format