💰 Business

Qatar Airways launches “Kids Fly For Free” Promotion

القطرية تطلق عرض “سفر الأطفال مجانا”

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Qatar Airways customers can get up to 35% off fares and free travel for children when booking in the company’s latest promotions, according to Business Traveller, economic website specializing in the travel and tourism sector. According to the website, the sale runs for a week until 23:59 Doha time from January 15 to January 31, with premium rates including 399 Pounds sterling in economy class from London to Amritsar, and £1,599 in business class from London to Mumbai. Other discounted rates are from London, Manchester and Edinburgh. In addition, customers can take advantage of the “Kids fly free” promotion during the same period using the code KIDS21.

The website indicates that the airline currently carries out a number of other promotions, including 50% additional Qsuite units when booking via the carrier’s mobile app, a 20% discount on paid access to Hamad International Airport lounges, 20% of al-Maha services and a 20% discount on the extra baggage allowance when booking online. The website notes that Qatar Airways has steadily rebuilt its network after the outbreak of the Covid 19 pandemic, with 110 destinations currently in service and plans to increase this number to 129 by the end of March.

الشرق

الدوحة: قال موقع Businee Traveller الاقتصادي المتخصص في قطاع السفر والسياحة انه بإمكان عملاء الخطوط الجوية القطرية الحصول على خصم يصل إلى 35٪ على الأسعار وسفر مجاني للأطفال عند حجزهم في أحدث عروض الشركة الترويجية. ووفقا للموقع يستمر البيع لمدة أسبوع حتى الساعة 23:59 بتوقيت الدوحة من 15 يناير حتى 31 يناير الجاري، مع أسعار مميزة تشمل 399 جنيها إسترلينيًا ذهابًا وإيابًا في الدرجة الاقتصادية من لندن إلى أمريتسار، و1،599 جنيهًا إسترلينيًا في درجة رجال الأعمال من لندن إلى مومباي. وأسعار مخفضة أخرى من لندن ومانشستر وإدنبرة. وبالإضافة إلى ذلك، يمكن للعملاء الاستفادة من عرض “Kids fly free” الترويجي خلال نفس الفترة باستخدام الرمز KIDS21.

ويشير الموقع إلى أن الخطوط الجوية القطرية تنفذ حاليًا عددًا من العروض الترويجية الأخرى، بما في ذلك الحصول على 50 في المائة من الكيوبو ينتس الإضافية عند الحجز عبر تطبيق الجوال الخاص بالناقل، وخصم 20 % على الدخول المدفوع إلى صالات مطار حمد الدولي، و20 % من خدمات المها وخصم 20٪ على وزن الأمتعة الإضافي عند الحجز عبر الإنترنت. وينوه الموقع إلى أن القطرية أعادت بناء شبكتها بشكل مطرد بعد انتشار جائحة كوفيد 19، مع 110 وجهات قيد الخدمة حاليًا وتخطط لزيادة هذا العدد إلى 129 بحلول نهاية مارس المقبل.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
5
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format