additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health🦠Coronavirus

A surprise about the origin of the new Coronavirus strain

مفاجأة بشأن منشأ سلالة كورونا الجديدة

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Germany announced a surprise about the new strain of the Coronavirus “Covid-19”, which Britain announced its discovery during this December, which raises question marks about the first country in which what the media called “Covid-20”.

And the German health authorities said Tuesday, according to AFP, that the mutated virus that was discovered in the United Kingdom had already been present in northern Germany since November, where it was detected in a patient.

The new strain, which was announced in Britain and moved to a number of countries of the world, contains, according to the Guardian, 7 mutations in the protein that binds the surface of the virus, which is the one that the virus uses to open and infect human cells, and it is also a target for many antibodies.

The announcement of the new strain of “Covid-19” pushed up the level of restrictions imposed on mixing between millions of people around the world, and a number of countries imposed a travel ban to and from Britain, whose authorities imposed the fourth level of measures to combat the virus.

Despite fears about the speed of the infection spreading, the manufacturers of vaccines that were announced recently, confirmed their effectiveness against the new strain of Coronavirus.

The Coronavirus “Covid-19” has caused the death of one million and 775 thousand and 272 people in the world since the WHO office in China reported the emergence of the disease at the end of December 2019, and more than 81,517,140 people in the world were infected with the virus, of whom at least 51,201,600 recovered, according to a census CONDUCTED by AFP, according to official sources, Tuesday at 11:00 GMT.

The United States is the country most affected by the epidemic, with 334,967 deaths from 19,310,597 cases, followed by Brazil, where 191,570 deaths were recorded, India with 148,153 deaths, Mexico with 122,855 deaths, and Italy with 72,370 deaths.

الشرق

الدوحة: أعلنت ألمانيا عن مفاجأة بشأن السلالة الجديدة لفيروس كورونا “كوفيد 19” التي أعلنت بريطانيا عن اكتشافها خلال ديسمبر الجاري، الأمر الذي يثير علامات استفهام حول أول دولة تظهر فيها ما أطلق عليه إعلامياً “كوفيد 20”.

وقالت السلطات الصحية الألمانية الثلاثاء، بحسب وكالة الأنباء الفرنسية، إن الفيروس المتحوّر الذي تم اكتشافه في المملكة المتحدة كان موجوداً بالفعل في شمال ألمانيا منذ نوفمبر حيث رصد لدى مريض.

والسلالة الجديدة التي تم الإعلان عنها في بريطانيا وانتقلت إلى عدد من دول العالم، تحتوي، بحسب الغارديان، على 7 طفرات في البروتين الذي يربط سطح الفيروس، وهو الذي يستخدمه الفيروس لفتح الخلايا البشرية وإصابتها، وهو أيضاً هدف للعديد من الأجسام المضادة.

ودفع الإعلان عن السلالة الجديدة لـ”كوفيد 19″ إلى رفع مستوى القيود المفروضة على الاختلاط  بين ملايين البشر حول العالم، وفرض عدد من الدول حظراً على السفر من وإلى بريطانيا التي فرضت سلطاتُها المستوى الرابع من تدابير مكافحة الفيروس.

ورغم المخاوف من سرعة انتشار العدوى إلا أن الشركات المصنعة للقاحات التي تم الإعلان عنها مؤخراً، أكدت فاعليتها ضد السلالة الجديدة من كورونا.

وتسبب فيروس كورونا “كوفيد 19” في وفاة مليون و775 ألفاً و272 شخصاً في العالم منذ أن أبلغ مكتب منظمة الصحة العالمية في الصين عن ظهور المرض نهاية ديسمبر 2019، وأصيب أكثر من 81,517,140 شخصاً في العالم بالفيروس، تعافى منهم 51,201,600 على الأقل، حسب تعداد أجرته وكالة فرانس برس استناداً إلى مصادر رسميّة الثلاثاء الساعة 11,00 ت غ.

والولايات المتحدة هي أكثر البلدان تضرراً من جراء الوباء إذ سجلت 334,967 وفاة من 19,310,597 إصابة، تليها البرازيل حيث سُجلت 191,570 وفاة والهند مع 148,153 وفاة والمكسيك مع 122,855 وفاة وإيطاليا مع 72370 وفاة.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format