💉 Health🦠Coronavirus

MoPH official to answer Covid-19 queries on Instagram live

وزارة الصحة العامة تجيب عن التساؤلات المتعلقة بـ كورونا على حسابها الرسمي على إنستغرام

Doha: Ministry of Public Health will organise a live Instagram question and answer session on Wednesday, December 30, on the Covid-19 vaccine with the Head of Vaccination at the ministry.  

To be held in English at 4pm for half an hour and in Arabic at 5pm on MoPH Instagram channel, the session will be held by Dr Soha Al Bayat, Head of Vaccination. 

Dr Al Bayat had last hosted a live section and answered many queries posted by the public about the safety of the vaccine and the vaccination procedures.

Covid-19 vaccination campaign kicked off in Qatar on Dec 23 and is progressing well. PHCC reported today that no serious side effects were reported yet in the country.

الدوحة: ستنظم وزارة الصحة العامة جلسة أسئلة وأجوبة على إنستغرام يوم الأربعاء 30 ديسمبر حول لقاح “كوفيد-19” مع رئيس التطعيم في الوزارة.  

تعقد الجلسة باللغة الإنجليزية في الساعة الرابعة بعد الظهر لمدة نصف ساعة، وباللغة العربية في الخامسة مساءً على حساب وزارة الصحة العامة على إنستغرام تديرها الدكتورة سهى البيات، رئيسة قسم التطعيم. 

وكانت الدكتورة البيات قد استضافت قسماً حياً آخر من قبل وأجابت على العديد من الاستفسارات التي نشرها الجمهور حول سلامة اللقاح وإجراءات التطعيم.

انطلقت حملة التطعيم ضد كوفيد-19 في قطر في 23 ديسمبر، وهي تتقدم بشكل جيد. وذكرت منظمة الرعاية الصحية الأولية اليوم أنه لم يتم الإبلاغ عن أي آثار جانبية خطيرة حتى الآن في البلاد. 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format